EPDK bu şirketlerin, elektrik direk ve trafolarına reklam alabilmeleri için çalışma başlattı. EPDK'nın bu adımı, hem tüketiciye hem de şirketlere yansıyacak. Reklam gelirinden sağlanacak gelirlerin bir bölümü, dağıtım şirketlerinin kasasında kalacak. Bir bölümü de tüketici lehine tarifeye yansıtılacak. Böylece elektrik faturalarında indirim sağlanabilecek. Çalışmanın, kurban bayramı sonrasında EPDK'nın gündemine gelmesi ve değerlendirilmesi bekleniyor. Dağıtım şirketleri, EPDK'ya bir başka öneride daha bulundu. Şirketler, elektrik faturalarının kapıda tahsilatına izin verilmesini istedi. EPDK, kapıda tahsilatı kabul ederse, faturaya belli bir miktar “masraf” eklenecek. Ancak EPDK yetkilileri, bu konuda olumlu ya da olumsuz bir kararın alınmadığını kaydetti.