Araştırmanın sonucunda göre bu sene 100 markanın toplam değeri 34 milyar 383 milyon olurken geçen senenin en değerli 10 markası, bu sene de ilk 10'a girmeyi başardı. Fakat ilk 10 markanın sıralaması geçen seneye göre değişiklik gösterdi. Akbank 2,5 milyar doları aşan değeriyle Türkiye'nin en değerli markası olarak tespit edildi. Akbank, Türk Telekom, İş Bankası, Garanti, Turkcell ve Yapı Kredi hem marka değerlerinde artış, hem de sıralamalarında yükseliş gösterdi. Türk Hava Yolları ve Arçelik sıralamada düşüş göstermiş olsalar da marka değerleri sırasıyla yüzde 15 ve yüzde 14 oranında arttı.  Bu senenin tablosunun toplam değeri en yüksek olan ilk altı sektör sırasıyla; bankacılık 12 milyar 732 milyon, telekomünikasyon 4 milyar 210 milyon, dayanıklı tüketim ve tüketici elektroniği 2 milyar 774 milyon, hava yolu 2 milyar 434 milyon, ve gıda/temel thtiyaç perakende 2 milyar 215 milyon dolar oldu.