Ömer Temür İSTANBUL

Yataş Grup CEO’su Nuri Öztaşkın, Divanev markası ile orta gelir grubuna hitap edeceklerini, Divanuykusu ile de ev tekstili ürünlerini tüketicilerle buluşturacaklarını söyledi. Divanev’i beş yılda Türkiye’nin ilk beş markasından biri yapmayı hedeflediklerini belirten Öztaşkın, “Divanev için iki yıldır çalışıyoruz. Jenerik bir isim olsun istedik. Divan Mobilya’nın isim hakkını satın aldık. Divanev’in ürün yelpazesinde mobilya, halı, aydınlatma ve aksesuarlar bulunuyor. Modern ve geleneksel tarzın sentezi diyebileceğimiz markamızda, genç odası gibi ürün gruplarını da sunacağız. Divanuykusu ise Yataş uykusu kalitesinden taviz vermeyen bir marka olacak. Ayrıca tüketicilere beyaz ve renkli ev tekstili ürünlerini de sunacak” dedi.

Yataş Grup Genel Müdürü Nevzat Yıldız da son iki yılda üretim tesislerine yaptıkları 100 milyon TL’nin üzerindeki yatırım nedeniyle Divanev ve Divanuykusu için ek bir yatırıma ihtiyaç duymadıklarının altını çizdi. Divanev ürünlerinin yüzde 80’inden fazlasını kendi tesislerinde üreteceklerini ifade eden Yıldız, “Bu yılın sonuna kadar 25 milyon TL, 2019 yılında ise 40 milyon TL yatırım yapacağız. Toplam 65 milyon yatırımla 2019 yılında 3000’e yakın yeni istihdam sağlamayı planlıyoruz” diye konuştu.

FRANCHISE İLE BÜYÜYECEK 

Divanev’in ilk mağazasının Mart 2019’da açılacağını dile getiren Yıldız, yıl sonuna kadar 100 satış noktasına ulaşmayı hedeflediklerini söyledi. Yıldız, “Öncelikli olarak Türkiye’de güçlü bir bayilik ağı oluşturmayı, yurt dışında ise 2019’un ikinci döneminden sonra bayilik vermeyi planlıyoruz. Daha çok franchise mağazalar ile büyüyeceğiz. 2 bin metreka mağazalar olacak. Türkiye’nin her ilinde olmak istiyoruz.  2019 yılında Divan markasıyla 200 milyon TL’lik bir ciro hedefimiz bulunuyor.”