Yapılan müdahale sonrası ana ekran kısa sürede devreye girerken diğer küçük ekranlardaki arızanın henüz giderilmediği bildirildi.


Atatürk Havalimanı işletici firması TAV Havalimanlarının İstanbul Genel Müdürü Kemal Ünlü, arızalar nedeniyle sıkıntı yaşanmadığını operasyon ekiplerinin kısa sürede devreye girdiğini belirterek, şunları söyledi:


"İstanbul Atatürk Havalimanı iç ve dış hatlar terminallerinde bulunan uçuş bilgi görüntüleme ekranlarında yaşanan geçici bir durum sebebi ile ana ekranlar dışında uçuş bilgileri yolcularımız tarafından izlenilememektedir. Yolcularımız geçici olarak terminalde operasyon ekipleri tarafından yönlendirilmekte olup yolcu akışında bir sıkıntı yaşanmamaktadır. Yaşanan bu durumun çözülebilmesi için çalışmalarımız devam etmektedir. Güncel uçuş bilgilerine web sitemiz adresinden ve uçuş bilgilerini içeren mobil uygulamamız olan TAV Mobile'den ulaşılabilmektedir. Yolcularımızın gösterdiği sabır ve anlayış için teşekkür ederiz"