Türk Futbolu'nun marka değerinin artması için çalışmalarını sürdüren Turkcell, bu amaç doğrultusunda Süper Kupa'ya da ismini verdi. Süper Kupa maçları önümüzdeki yıl itibariyle Turkcell Süper Kupa ismiyle oynanacak.


Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Yıldırım Demirören, “Türkiye'nin önde gelen telekomünikasyon şirketi Turkcell'in Spor Toto Süper Lig'e resmi iletişim sponsoru olarak dönüşünden büyük memnuniyet duyuyoruz. Türkiye'de futbol ekonomisinin daha da büyümesi için yoğun çabalar gösteren federasyonumuz ve Turkcell'in bu işbirliğinin futbolumuzun marka değerine büyük katkı sağlayacağına eminim. Önümüzdeki dönem bu işbirliğinin  sinerjilerle çok kıymetli işlere imza atacağız” dedi.


Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu ise “Futbol, Türkiye'nin coşku kaynağı. Biz de Türkiye'nin Turkcell'i olarak bu coşkunun artması, futbolumuzun layık olduğu yere gelmesi için elimizden geleni yapacağız. Sahalarda fair play izleyeceğimiz, iyi olanın, hak edenin kazandığı bir sezon olmasını diliyorum. Ayrıca, futbolumuzun marka değerini Avrupa'nın ve dünyanın en iyileriyle yarışacak seviyeye getirmek en büyük arzularımızdan biri. Dünyada daha başarılı sonuçlar almamız için spora daha teknik, daha bilimsel yaklaşmamız gerekiyor. Bunun için elimizden geleni yapacağız. Futbol yine Turkcell'le anılacak” diye konuştu.


Futbola 400 milyon TL


Futbola desteğine ilk olarak 2002 Dünya Kupası öncesi A Milli Takım sponsorluğuyla başlayan Turkcell, 2003-2010 yılları arasında Anadolu kulüplerine göğüs sponsoru oldu. Turkcell bu dönemde Anadolu kulüplerine 100 milyon TL'yi bulan maddi destekte bulundu. 2005-2010 yıllarında da Süper Lig isim sponsoru olan Turkcell, 2010'dan günümüze Türkiye Futbol Federasyonu'nun ana sponsoru olarak Türk futboluna değer katmaya devam ediyor. Turkcell, 13 yılda toplam 400 milyon TL ile Türk futboluna destek verdi.