BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > “Güvenlik battaniyesi”

“Güvenlik battaniyesi”

Sevgili okuyucularım, uluslararası sigorta şirketlerinin sigortalılarına vermiş oldukları sözler ve sigorta danışmanlarından beklentilerinin neler olduğunun ilginizi çekeceğini düşünüyorum.



Sevgili okuyucularım, uluslararası sigorta şirketlerinin sigortalılarına vermiş oldukları sözler ve sigorta danışmanlarından beklentilerinin neler olduğunun ilginizi çekeceğini düşünüyorum. İnternetteki sigorta şirketleri ile ilgili siteleri gezdiğinizde bu tarz bilgilere kolayca ulaşabilirsiniz. “Bildiğiniz ve güvendiğiniz bir şirketin danışmanını arayın. Danışman ile ilk görüşmede amaç onu tanımaktır. Bu toplantıyı danışmanın geçmişi, tecrübeleri, eğitimi, standartları ve iletişim tarzını öğrenmek için kullanın. Ayrıca, danışmanın kişiliğini ve sizinkine benzer ihtiyaçlar karşısındaki deneyimlerini dikkate alın. Güveneceğiniz, tavsiyelerini dinleyeceğiniz ve birlikte çalışmaktan zevk duyacağınız bir danışman bulmak önemlidir.” “Hayat Sigortaları sektöründe satış ve serviste ahlaki standartları sağlamak temel amaçtır. Tüm acenteler, müşteri ile satış ve satış sonrası hizmetlerinde doğru, dürüst ve güvenilir bir davranış sergileme sorumluluğunu üstlenmelidirler.” “Bizim hizmetlerimiz insanların maddi açıdan güvenliklerini sağlamalarına yardımcı olabilmek için yılların tecrübesine dayanılarak hazırlanmıştır. Bu iş tüm ürünleri ve hizmetleri tanıyan, satışı gerçekleştiren ve müşterilerini kendilerine güvenli bir ortam oluşturma konusunda eğiten satış mümessillerinin görevidir.” Bir satış mümessilinin bilgisayarda veya manuel olarak hazırlamış olduğu bir değerlendirme müşterinin yaşamı ile ilgili bir haritadır ve aynı zamanda bu müşterinin ihtiyaçları ile bire bir örtüşen tavsiyelerden oluşan bir teminattır. O halde bir müşteri kopyasının hazırlanması hem iyi bir sohbet hem de sohbete konu olacak bir etkendir. Son makalemde, bir müşterinin yaşamını pek çok yönden inceleyen bir çalışmanın örneğini vermiştim. Doğal olarak bu değerlendirme müşterinin sosyal ve ekonomik statüsü dikkate alınarak müşteriye özel uyarlanmalıdır. Müşteriler, zengin veya yoksul, kendi mevcut durumları incelenerek hazırlanmış ekonomik ihtiyaçlarını karşılayacak uygun tavsiyelerin bulunduğu özel bir analize sahip olmaktan memnun olacaklardır. Bu analizin sonuçları finansal kararlar vermek için tek temel değildir. İstekler ve davranışların da gözönünde bulundurulması gerekmektedir. Müşteriyi harekete geçirecek ve ailesinin güvenlik problemini çözecek ana nokta keşfedilmelidir. Tüm bunlar bir kişiyi örtecek güvenlik battaniyesi anlamına gelmektedir ki bundan sonra kişiler ihtiyaçları doğrultusunda hareket edebilsinler ve bu ihtiyaçlarını alabilsinler. ......... Haberleşme Adresi: 29 Ekim Cad. No: 23 İhlas Holding Finans Blok Kat: 4 Yenibosna/İstanbul Tel: 0212 454 18 00 Faks: 0212 454 18 18
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT