Kremlin Basın Sözcüsü Dmitriy Peskov, Devlet Başkanı Vladimir Putin'in "Panama belgeleri"ni yayımlayan Alman gazetesini ABD ile bağlantılandırdığı açıklamasında "hata yaptıklarını" kabul ederek, özür diledi.

Peskov, Rus basınına yaptığı açıklamada, Putin'in "Panama belgeleri"ni yayımlayan gazetenin Amerika bağlantısı konusunda yaptığını açıklamanın yanlış olduğunu belirterek, "Bu benim hatam. Bilgiyi bir kez daha kontrol etmeliydim. Gazeteden özür dileriz" ifadelerini kullandı.

Putin, dün yaptığı açıklamada, "Panama belgeleri"ni Rusya'yı zor durumda bırakmak için Amerika tarafından sızdırıldığını işaret ederek, bu görüşünü desteklemek için belgeleri yayımlayan Alman "Süddeutsche Zeitung" gazetesinin Amerikan "Goldman Sachs" şirketine bağlı olduğunu söylemişti.