Çinli teknoloji devi Huawei kadınlara yönelik bir akıllı saati piyasaya çıkaracağının ip uçlarını vermişti. Huawei'nin kadınlara yönelik giyilebilir teknolojileri sunması bekleniyor. Kozmetik şirketleri de tüketici elektroniği sektörüne el atmaya başlıyor. L’Oreal, 2015 yılında Makeup Genius adlı uygulamanın başarısının ardından ikinci defa bir CES fuarında yer alıyor. Şirket sır gibi sakladığı bir ürünü CES 2016’da açıklayacak. Bir diğer Fransız firması olan Romy ise, cilt bakım ürünlerini kişiye özel şekilde birleştiren bir ürünle Las Vegas’ta olacak. Skulpt ise Chisel adında, vücuttaki yağ oranı ile kas kalitesini ölçebilecek bir cihazla CES 2016’da olacak. Aynı zamanda yeni anne-baba olanlara yönelik bir çok ürünün CES 2016’da tanıtılması bekleniyor. Bunlar arasında anne adaylarına ne zaman hastaneye gitmelerini söyleyecek olan “doğum sancılarını” ölçen bir sensör ile yeni doğan bebeklerin altlarının ne zaman değiştirilmesi gerektiğini haber veren akıllı bebek bezleri bulunuyor.