BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Eğitim ve müşteri memnuniyeti

Eğitim ve müşteri memnuniyeti

İhlas Motor 1999 yılı hedefini açıkladı:



İhlas Motor 1999 yılı hedefini, “Eğitim ve Müşteri Memnuniyeti” olarak açıkladı. Eğitimli personel ile kusursuz müşteri memnuniyetine odaklanan İhlas Motor, Ocak ayında start verdiği eğitim programına, merkez teşkilatından başladı. İlk etapta, pazarlama ve satış elamanlarının eğitildiği program çerçevesinde tüm İhlas Motor çalışanları, uzmanlar tarafından konularında eğitime tâbi tutulacak. Konu ile ilgili olarak bir açıklama yapan İhlas Motor Genel Müdürü Bekir Eren, başarının anahtarının eğitim olduğunu belirterek, “Başarı ve müşteri memnuniyetinin sağlanması yetişmiş elemanın vereceği hizmetten geçmektedir. Bu gerçekten yola çıkarak 1999 yılını eğitim ve müşteri memnuniyeti yılı olarak hedefledik. Başlattığımız eğitim programıyla bütün çalışanlarımızı ve bayiilerimizi kendi konularında eğitimli hale getireceğiz. Eğitimler, holdingimiz bünyesinde branşlarında ihtisas kazanmış kişiler ya da akademisyenler tarafından verilmektedir” dedi
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 99503
    % -0.33
  • 5.6393
    % -1.83
  • 6.3819
    % -1.56
  • 7.4307
    % -2.03
  • 239.303
    % -1.66
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT