BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Ülker silindir gibi

Ülker silindir gibi

Son haftalarda çok başarılı olan herkesin eşit olduğu dengeli hücum düzeninde Harun ister istemez daha az top kullanıyordu.



Son haftalarda çok başarılı olan herkesin eşit olduğu dengeli hücum düzeninde Harun ister istemez daha az top kullanıyordu. Onun “Herkesten biraz daha eşit” olup olmadığı Ülker açısından cevap bekleyen önemli bir soruydu. Dünkü maçta takımının ilk yarıdaki atışlarının yaklaşık yarısını kullanan (15/39) ve 16 sayıyla skorun yüzde 35’ini üreten Harun bu sorunun cevabını net bir şekilde verdi. Maçın başlamasıyla birlikte Ülker oyun kurucusu Allen topları yine fırtına gibi getirdi. Onun kişisel temposu diğer oyuncuların performansını artıran hücum sisteminin temelini oluşturuyor. İlk dakikalarda oyun kurmakta zorlanan Telekom bir süre sonra sahadaki mücadeleyi dengeledi (23-20) ancak Ülkerli oyuncular arka arkaya maç kazanmanın güvenine sahiptiler. Kaçınılmaz olarak hata yapıyorlardı, fakat yapılan hatalar performanslarını kötü etkilemiyordu. Telekom’un sert savunmasına rağmen bir süre sonra oyunun kontrolünü tamamen ellerine geçirdiler. Telekom’un skoreri Murat Evliyaoğlu’nun ilk yarıda sadece 3 sayı üretebilmesi ve hava toplarındaki Ülker üstünlüğü (24-15) bu durumun önemli nedenleriydi. İkinci yarının hemen başında fark daha da açıldı. Telekom gibi mücadeleci bir ekip sahada oldukça etkisiz kalmıştı. Takımı iyice kısaltarak dış şutlarla bir çıkış yolu aradılar. Erdal’ın bir ara 3/3’lük başarısına rağmen istedikleri sonucu alamadılar, çünkü Ülker hareketli uzunlarıyla eşleşme sorununu aştı. Ülker uzunları hücum yarı alanında da potadan dönen topları iyi takip ederek bir sürü hava topu aldılar. Telekom basketbolun temel unsurlarından biri olan “Check Out”u (hücum oyuncusuna hava topu için pozisyon alma fırsatı vermemek) ihmâl edince arayı bir türlü kapatamadılar. YENİ SALON SEYİRCİSİNİ ARIYOR Spora yatırım yapan her müessese gibi Ülkespor da topluma katkı yaparak imajını güçlendirmek hedefini güdüyor. Yeni salonları küçük olduğu için tribünleri doldurmak hiç de zor değil. Ancak birdenbire çevremizde dolaşarak ailemle birlikte oturduğumuz tribünden bizi ayrılmaya zorlayan grubun hedeflenen taraftar kitlesi olmadığını zannediyoruz. Kapsamlı pazarlama stratejileri için belki henüz erken (aslında olmamalı) ama Batı’daki örnekler benzeri bir “taraftar platformu” kurmayı ve buna paralel olarak bir “taraftar eğitim programı” başlatmayı Ülker gibi köklü bir kurum için incelemeye değer buluyoruz.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 92957
    % -0.79
  • 5.2788
    % -0.16
  • 6.0239
    % 0.02
  • 6.7228
    % -0.28
  • 211.767
    % -0.32
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT