BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Migros, süpermarket stratejisiyle büyüdü

Migros, süpermarket stratejisiyle büyüdü

Migros’un cirosunu yüzde 11.5 artırdığını söyleyen Genel Müdür Özgür Tort, “Süpermarket odaklı yaklaşımın meyvelerini topluyoruz” dedi.



> Migros Genel Müdürü Özgür Tort, 2012’de en?az?100?yeni süpermarket açacaklarını söyledi. Migros Ticaret AŞ, geçen yıl cirosunu yüzde 11.5 oranında artırarak 5.75 milyar liraya çıkartırken, şirketin EBITDA’sı (Vergi, Amortisman ve Faiz Öncesi Kar ve VAFÖK) rakamları da önceki yıla göre yüzde 11.1 artışla 386 milyon liraya ulaştı. Migros’un borsaya açıkladığı sonuçlara göre, şirketin cirosu ve EBITDA rakamları 2011’de çift haneli büyüdü. Sonuçları değerlendiren Migros Genel Müdürü Özgür Tort, hem ciroda hem EBITDA rakamında elde edilen çift haneli büyümenin, süpermarket odaklı yaklaşımın bir sonucu olduğunu ifade etti. Tort, “Biz operasyon kârlılığımızı EBITDA üzerinden takip ediyoruz. Net kâr ise kur dalgalanmaları gibi makro ekonomik verilerle bağlantılı olduğundan, kurun o tarihteki anlık fotoğrafının sonucunu yansıtıyor. Her iki cephedeki çift haneli büyüme, süpermarketi odağa koyan büyüme stratejimizin başarısını ortaya koyuyor. Bir anlamda süpermarkete odaklı büyüme yaklaşımımızın meyvelerini topluyoruz” değerlendirmesini yaptı.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT