Araştırma şirketi GfK tarafından yapılan araştırmaya göre, teknoloji ürünlerini görüntüsüne ve stiline bakarak satın alanların oranının yüzde 49'u bulduğu Türkiye, anketin gerçekleştirildiği 22 ülke arasında ilk sırada yer aldı. Araştırma kuruluşu GfK tarafından 22 ülkede 26 bin internet kullanıcısına, “Bir teknoloji ürününün görüntüsü ve stili satın alma kararında çok önemlidir” ifadesine katılıp katılmadıkları soruldu. Türkiye'de kadınların yüzde 55'i, erkeklerin ise yüzde 45'i teknolojide görüntü ve stilin önemli olduğu yönünde görüş bildirdi. 22 ülke arasında yüzde 49'luk orana ulaşan Türkiye, bu alanda birinci oldu. 
Türkiye'yi yüzde 48 ile Meksikalı, yüzde 45'le Brezilyalı tüketiciler izledi.
İSVEÇLİ STİLİ UMURSAMIYOR
Teknolojide görüntü ve stile en az önem veren ülkeler ise İsveç, Belçika ve Almanyalı tüketiciler oldu. İsveç'te tüketicilerin yüzde 26'sı, Belçika'da yüzde 22'si, Almanya'da ise yüzde 20'si “Teknolojide görüntü ve stil önemlidir” dedi.  Araştırmayla, dünyada teknoloji ürünlerinin görüntüsüne ve stiline en çok 20-29 yaş grubunun önem verdiği ortaya konuldu. Bu yaş grubunda sadece yüzde 5'lik kesim, görüntü ve stilin önemsiz olduğunu vurguladı.