HAYIRLI RAMAZANLAR

__:__:__

AdColony Türkiye’yi merkez seçti

Düzenleyen: /
AdColony Türkiye’yi merkez seçti
AdColony, Haber

TEKNOLOJİ Haberleri

Dünyanın önde gelen mobil reklam platformu AdColony, 14 ülkenin merkez ofisi olarak tercihini Türkiye’den yana kullandı.

Dünyanın önde gelen mobil reklam platformu AdColony, 14 ülkenin merkez ofisi olarak tercihini Türkiye’den yana kullandı. Nisan ayı itibaren Danimarka, Norveç, İsveç, Yunanistan, Güney Afrika ve Dubai (Bahreyn, Irak, Kuveyt, Umman, Katar, Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri) ofisleri Türkiye’den yönetilecek. AdColony Türkiye, stratejik kararlardan kreatif yönetime kadar tüm süreçlerde karar verici olacak. Yeni yapılanma ile hali hazırda 80 kişinin çalıştığı Türkiye ofisinde yıl sonuna kadar istihdam iki katına çıkarılacak. Son 2 yılda şirkete yaklaşık 1.5 milyon doların üzerinde yatırım yapıldığını açıklayan AdColony Gelişmekte Pazarlar Başkanı Volkan Biçer, 2018 yılı sonuna 1,5 milyon dolar daha yatırım yapacaklarını vurguladı. Biçer “Türkiye’de şirketler dijital reklam için yılda yaklaşık 1,6 milyar TL harcıyor. Bu paranın önemli bir kısmı global reklam platformları sebebiyle yurt dışına gidiyor. AdColony ise, Türkiye’de olduğu gibi, şirket satın alıyor, yatırım yapıyor ve AdColony üzerinde yapılan reklam harcamaları tamamen Türkiye’de kalıyor. Vergileri ödeniyor, yatırım yapılıyor, istihdam oluşturuluyor. Kazanç Türkiye’nin oluyor” dedi. AdColony Türkiye’nin 2016’da yüzde 35 oranında büyüdüğünü anlatan Biçer, bunun sektör standartlarının üzerinde olduğunu ifade etti. 2017’de de aynı hızda büyümeye devam edeceklerini söyleyen Biçer, yine yüzde 30’un üzerinde büyümeyi hedeflediklerini kaydetti.

 

 

Düzenleyen:  - TEKNOLOJİ
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...