BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı ve Meclis

Seçim sonuçlarını görmek için tıklayın.
Anasayfa > Haber > Türk dericiliği marka yolunda

Türk dericiliği marka yolunda

Türk deri sektörünün vitrini durumundaki Uluslararası Deri Günleri (UGD) Fuarı, 7 Ocak’ta bir defileyle, 9 Ocak’ta ise kurdela kesmeyle kapılarını açıyor. Uluslararası bir çok deri firması İstanbul’da, kelimenin tam anlamıyla arz-ı endam edecek. UGD’yi hayata geçiren Ezgi Ajans’ın Yönetim Kurulu Başkanı Seydali Gönel’den, Türk dericiliğinin dünya markası haline nasıl geldiğini dinledik.



İSTANBUL- Türk deri sektörünün vitrini durumundaki Uluslararası Deri Günleri (UGD) Fuarı, 7 Ocak’ta bir defileyle, 9 Ocak’ta ise kurdela kesmeyle kapılarını açıyor. Uluslararası bir çok deri firması İstanbul’da, kelimenin tam anlamıyla arz-ı endam edecek. UGD’yi hayata geçiren Ezgi Ajans’ın Yönetim Kurulu Başkanı Seydali Gönel’den, Türk dericiliğinin dünya markası haline nasıl geldiğini dinledik. Seydali Gönel, böyle bir fuarı oluşturmak için sektördeki tüm kurum ve kuruluşların görüşlerini aldıklarını söylüyor. İlk 3 yıl boyunca uluslararası seminerler kapsamında deri sektörünü buluşturduklarını ifade eden Gönel, “Bu bize fuar düzenleme cesaretini verdi. İlk fuarımızı 1994’te Polat Renaisance Oteli’nin balo salonunda, bin metrekarelik alanda yaptık. O küçücük alanda, deri konfeksiyon, saraciye, bitmiş deri, makine ve kimyasal madde üreten firmaların önde gelenleri yer almıştı. İşte o küçük etkinlik bugünkü dev fuarımızın temellerini atmıştır” diyor. Bizi istikrarımız ayakta tuttu Yaşanan krizlere rağmen fuarın her yıl düzenlendiğini kaydeden Seydali Gönel, bu istikrar sayesinde sektörün halen dimdik ayakta durduğunu belirtiyor. Gönel, şunları söylüyor: “Uluslararası pazarda artık İngilizce Leather Days dememize gerek kalmıyor. Yabancılar bile fuarımızı isimlendirirken Türkçe olarak Deri Günleri tabirini kullanıyor. Bu da yurtdışındaki çalışmalarımızın ne kadar etkin olduğunun bir göstergesidir. Fuarla ilgili görüntülerimiz Fashion TV’de 2 ay öncesinden yayınlanıyor ve reklamı yapılıyor. Fuardan sonra da 3 ay boyunca görüntüler yayınlanıyor. Bazı ülkelerde bilboardlar aracılığıyla reklam yapıp sektör temsilcilerine sesleniyoruz. Çeşitli basın ve yayın organlarına da verdiğimiz reklamlar fuarımızın dünyaca tanınmasına yol açıyor. Fakat bu geldiğimiz noktayı asla tatmin edici bulmuyoruz. Her zaman daha iyiyi ve kaliteyi arıyoruz.”
Reklamı Geç
KAPAT