BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Profilo turizm ve inşaatta da iddialı

Profilo turizm ve inşaatta da iddialı

Beyaz eşyadan çıktıktan sonra inşaat ve turizme ağırlık veren Profilo; tersane, alışveriş merkezi gibi yatırımlarla büyüyor.



İSTANBUL - Profilo Holding Genel Koordinatörü Göksen Körezlioğlu, ağırlıklı sektörlerinden olan turizmde hedefin, Holding Yönetim Kurulu Başkanı Jak Kamhi’nin de misyon edindiği gibi, Bodrum Yalıkavak’ı Türkiye’nin St. Tropez’i yapmak olduğunu söyledi. Türkiye’de yat turizmine gereken önemin verilmediğini, haftada 7 bin 500 eurodan aşağı para bırakmayan charter teknelerinin sayısının Türkiye’de 600 civarında olduğunu, bu rakamın Yunanistan’ın sadece Ege Denizi kısmında 6 bini bulduğunu söyledi. Göksen Körezlioğlu, turizmde pazarlama konusunda çok bilinçli ve ‘hedefe ateş eden’ bir tanıtım yapılmadığına inandığını savunarak, “Nicholas Cage bir Yunan adasında aşk filmi çekti. Film vizyona girdikten sonra adada turizm patlaması oldu. Bence tanıtım bu. Neden uluslararası bir film yapımcısı Göcek, Hisarönü, Bodrum’da film yapmasın? En iyi tanıtımlardan birisi bu olur” diye konuştu. İşlerimiz en iyi cevap Körezlioğlu, Profilo beyaz eşyayı Bosch Siemens’e sattığında “Kamhi’ler satıp, savıp, gidiyorlar” söylentileri yayıldığını hatırlatarak “Beyaz eeşyayı sattıktan sonra, ileriye doğru var olmak istediğimiz sektörlere girdik. Bunlardan biri marina idi. Alışveriş merkezleri, tersane işine girdik. Grundig fabrikasını aldık. Yaptıklarımız bu söylentileri yayanlara en iyi cevabımızdır” dedi. Körezlioğlu şunları söyledi: “Telra ana gemimiz. Turizm, alışveriş merkezi ve inşaata daha fazla önem verdik. Bodrum Yalıkavak’ta 200’e yakın lüks villayı içeren büyük proje başlattık. Tersanecilikte büyüyoruz. Formula 1’in patronu Barnie Ecclestone’a 2. yatını teslim ettik, 3. yatın siparişini aldık. Tersaneyi genişleteceğiz. Zaten yat limanı işimizin 30 yıllık geçmişi var. Profilo’nun Mecidiyeköy’de yaptığı tekneler Barbaros Bulvarı’ndan indirilmiş” dedi.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT