BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Finansbank ve Vodafone çağrı merkezi ödülü aldı

Finansbank ve Vodafone çağrı merkezi ödülü aldı

İstanbul Call Center Awards yarışmasında Finansbank ve Vodafone ikişer kategoride ödüle layık görüldü.



İstanbul Call Center Awards yarışmasında Finansbank ve Vodafone ikişer kategoride ödüle layık görüldü. Finansbank, “En iyi Çağrı Merkezi Eğitim Programı” kategorisinde bilincilik, “Teknolojinin En İyi Kullanımı” kategorisinde de ‘En Övgüye Değer Teknoloji Kullanımı’ ödülünün sahibi oldu. “Yılın En İyi Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi” kategorisinde Vodafone çalışanı Tülay Seçgin kişiliği, performans gelişimi ve başarılarıyla birincilik sevincini yaşarken, Vodafone Çağrı Merkezi de “En Övgüye Değer Performans Gelişimi” ödülünü aldı.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 104123
    % 0.12
  • 3.4906
    % -0.5
  • 4.1771
    % -0.29
  • 4.7234
    % -0.71
  • 145.551
    % 0.08
 
 
 
 
 
KAPAT