Çağrı merkezinde çalışan sayısı dörde katlanacak

Çağrı merkezinde çalışan sayısı dörde katlanacak

YAŞAM Haberleri

Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, çağrı merkezlerinin daha çok Anadolu'da açılacağını, 50-60 bin olan çalışan sayısının 250 bine ulaşacağını söyledi.

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, çağrı merkezlerinin önemli bir istihdam alanı olduğunu, bu sayının artacağını söyledi. Amasya'da Türk Telekom grup şirketlerinden AssisTT'in binasını açan Yıldırım, "Bilişim denilen yenilik insanların sadece işini kolaylaştırmakla kalmıyor, aynı zamanda işsizliğe de çare buluyor. Bugün açtığımız çağrı merkezi de bilişim teknolojilerinin bir ürünü" dedi. İlk etapta 145 kişiye istihdam sağlayan, yıl sonuna kadar bu sayıyı 450'ye çıkaracak olan merkezin açılışında konuşan Yıldırım, "İnsanlar (klimalı odalarda, sandalyelerde kulağında bir telefon oturuyor, bunlar ne yapıyor) diye merak ediyor. Konuşarak nasıl iş yapıldığını merak ediyor. Bu çalışanlar sayesinde vatandaşın işi kolaylaşıyor" dedi. Türkiye'de 2000 kişiye bir çağrı sandalyesi dütüğünü, Avrupa ve gelişmiş ülkelerde 200 kişiye bir çağrı sandalyesi düştüğünü söyleyen Yıldırım, "Şu anda ülkemizde 50-60 bin civarında çalışan var. Kapasite en az 250 bindir. Bu sayıyı rahatlıkla 4'e katlayabiliriz" diye konuştu. Türk Telekom CEO'su Tahsin Yılmaz da Türkiye'nin bölgesinde ve dünyada iletişim merkezi konumunu güçlendireceği bir gelecek için çalıştıklarını söyledi.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...