BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı ve Meclis

Seçim sonuçlarını görmek için tıklayın.
Anasayfa > Haber > Dyojen’i ev kadını ve ustalarla geliştirdiler

Dyojen’i ev kadını ve ustalarla geliştirdiler

DYO’nun leke tutmayan ve kolaylıkla temizlenebilen nano boyası Dyojen, 3 bin 500 ev kadını ve ustaya danışılarak Türk Ar-Ge merkezinde geliştirildi.



YENİ ÜRÜNÜ TEST ETTİLER... Dyo’nun yeni ürünü Dyojen’in özellikleri Yaşar Holding Boya Grubu Başkanı Ahmet Yiğitbaşı ve Dyo Boya Fabrikaları Genel Müdürü Serdar Oran’ın katıldığı testlerle tanıtıldı. > Mustafa Sezer İZMİR Yaşar Holding’in amiral gemilerinden DYO Boya, nana boyadan sonra yeni bir teknolojik ürününü daha pazara sundu. Leke tutmama ve kolay temizlenme özelliğine sahip ‘Dyojen’ isimli hybrid teknolojili ürün, 3 bin 500 ev kadını ve ustanın beklentileri doğrultusunda geliştirildi. Yapılan araştırmada tüketicinin iç cephe boyasında ilk beklentisinin kolay temizlenme ve leke tutmama olduğu ortaya çıktı. DYO’nun Ar-Ge mühendisleri, tüketiciden gelen temizlik ve hijyen talebi doğrultusunda oluşturdukları yeni boyaya, kolay uygulanma, silinince yüzeyde parlama yapmama gibi üstün özellikleri de kazandırmış oldu. 1100 KİŞİYE İSTİHDAM Dyo’nun yeni boya markası Dyojen’in tanıtımı Dyo’nun İzmir Çiğli fabrikasında düzenlenen basın toplantısında yapıldı. Yaşar Holding Boya Grubu Başkanı Ahmet Yiğitbaşı, toplantıda yaptığı konuşmada Yaşar Grubu’nun büyüme stratejisiyle ilgili bilgileri de paylaştı. Yaşar Boya Grubu’nun bugün 1100’ün üzerinde kişiye istihdam sağladığını dile getiren Yaşar Yiğitbaşı, 2010 yılında boya grubu satışlarının 400 milyon TL’ye ulaştığını, 2011 yılında bu rakamı 500 milyon Türk Lirası’na çıkarmayı hedeflediklerini açıkladı. SEKTÖRDE İKİ KAT BÜYÜME DYO’nun 2010 yılında boya sektörünün iki katı büyüdüğünü söyleyen DYO Boya Fabrikaları Genel Müdürü Serdar Oran ise 2011 yılında da büyümeyi sürdüreceklerini ifade ederek “Ar-Ge merkezimiz Türk boya sektörünün tek, ülkemizin ise sayılı Ar-Ge merkezlerinden birine sahip. Bu merkezimiz sayesinde sektörde teknolojik boya üretiminde açık ara öndeyiz” diye konuştu. En çok sevilen renkler kullanıldı DYO Boya Fabrikaları Genel Müdürü Serdar Oran, Dyojen’in özellikle iç cephelerde önemli bir kullanım avantajı sunduğunu ve kolay temizlik konusunda üstün özelliklere sahip olduğunu dile getirdi. Oran, Dyojen’in toplam satışları içinde yüzde 4-4.5 gibi bir paya sahip olmasını hedeflediklerini kaydetti. DYO İnşaat Boyaları Pazarlama Müdürü Yasemin Aker de, Dyojen’in ev hanımları ve ustaların da olduğu 3 bin 500 kişi üzerinde yapılan araştırma ve bu araştırmanın sonuçlarına göre geliştirildiğini dile getirdi. Aker, Dyojen’in renk kartelası da tüketicinin en çok tercih ettiği renklerle oluşturulduğunu ifade etti.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT