BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Tüketici BUKALEMUN gibi oldu!

Tüketici BUKALEMUN gibi oldu!

Ernst&Young’un 34 gelişmiş ve gelişmekte olan ülkede, 25 bin kişiyle yaptığı araştırmaya göre, tüketicilerin tercih ve beklentilerinin sürekli değiştiği, buna ayak uyduramayan şirketlerin de zor durumda kaldığını vurgulandı.



Ernst&Young’un 34 gelişmiş ve gelişmekte olan ülkede, 25 bin kişiyle yaptığı araştırmaya göre, tüketicilerin tercih ve beklentilerinin sürekli değiştiği, buna ayak uyduramayan şirketlerin de zor durumda kaldığını vurgulandı. Raporda, “Yeni tüketici profili ‘bukalemun’ özellikleri taşıyor ve karşılanması gereken çelişkili tercih ve beklentileri var” denildi. Ernst & Young Türkiye Danışmanlık Hizmetleri Direktörü Murat Hatipoğlu, rapor sonuçlarının Türkiye verilerini değerlendirirken, Türk tüketicilerin satın alma kararlarını etkileyen kanallar arasında en yüksek puanı kişisel temasa verdiklerini vurguluyor. Buna rağmen bilgi alma açısından online kanalları ve Sosyal Medya’yı Batı Avrupalılar’dan daha olumlu gördüklerini söyleyen Hatipoğlu, şirketlerin tüketiciyla ortak yeniliklerle ilgili stratejiler oluşturması gerektiğini ifade etti.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 93545
    % 0.9
  • 5.4696
    % -0.25
  • 6.1687
    % -0.35
  • 7.0762
    % -0.31
  • 211.144
    % -0.26
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT