BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Baba ve oğul için 7 bölgeye gidecek

Baba ve oğul için 7 bölgeye gidecek

Ünlü Amerikan markası No Fear, Biesseci tarafından satın alındıktan sonra değişen konseptiyle, baba ve oğulları aynı anda giydiriyor.



Ünlü Amerikan markası No Fear, Biesseci tarafından satın alındıktan sonra değişen konseptiyle, baba ve oğulları aynı anda giydiriyor. Markanın CEO’su Murat Unat, No Fear’ın yaş konseptinin 9-20 iken 9-40’a çıkardıklarını, ‘baba-oğul’ konseptine oturttuklarını belirterek, “Bu konseptin çok ilgi göreceğini biliyorduk ama gösterilen talep beklentimizin çok üzerine çıktı. No Fear’ı Türkiye’nin her bölgesine götüreceğiz” dedi. Unat, kadınlar kadar erkeklerin de alışverişe düşkün olup yeni markalara ilgi duyduklarını da söyledi.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT