BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Vodafone’a çağrı merkezi için 2 ödül

Vodafone’a çağrı merkezi için 2 ödül

Vodafone Türkiye, Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde 2 ödül aldı.



Vodafone Türkiye, Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde 2 ödül aldı. Bu yıl yedincisi gerçekleştirilen ve Türkiye çağrı merkezi sektörünün gelişim sürecinde itici güç oluşturan bu önemli organizasyonda Vodafone, Vodafone Müşteri Operasyonları ve Online Servisler ile 500’den fazla koltuklu En İyi Çağrı Merkezi ve Mobil Yardım Uygulaması ile En Yaratıcı Çağrı Merkezi Uygulaması kategorilerinde birincilik ödüllerine lâyık görüldü. >> SEVİNCİ PAYLAŞTILAR IMI Conferences Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri, İstanbul Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda sahiplerini buldu. Vodafone ekibi ödül sevincini paylaşırken, Online Servisler Direktörü Hakan Çelik, “Müşterilerimizle bire bir iletişim kurduk, ödülü aldık” dedi.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 104123
    % 0.12
  • 3.4906
    % -0.5
  • 4.1771
    % -0.29
  • 4.7234
    % -0.71
  • 145.551
    % 0.08
 
 
 
 
 
KAPAT