Yataş Grup CEO’su Nuri Öztaşkın, Divanev markası ile orta gelir gurubuna yönelik ürünler satacaklarını, Divanuykusu ile de ev tekstili ürünlerini tüketicilerle buluşturacaklarını söyledi. Divanev'i beş yılda Türkiye’nin ilk beş markasından biri yapmayı hedeflediklerini belirten Öztaşkın, "Divanev için iki yıldır çalışıyoruz. Jenerik bir isim olsun istedik. Divan Mobilya'nın isim hakkını satın aldık. Divanev, tasarım ve tarz açısından önemli bir çeşitliliğe sahip. Ürün yelpazesinde mobilya, halı, aydınlatma ve aksesuarlar bulunuyor. Modern ve geleneksel tarzın sentezi diyebileceğimiz markamızda, genç odası gibi ürün gruplarını da sunacağız. Divanuykusu ise Yataş uykusu kalitesinden ödün vermeyen bir marka olacak. Ayrıca tüketicilere beyaz ve renkli ev tekstili ürünlerini de sunacak. Her iki markamızla da hem çeşit hem de fiyat aralığı olarak geniş bir hedef kitleye hitap edeceğiz” dedi.

65 MİLYON TL YATIRIM
Yataş Grup Genel Müdürü Nevzat Yıldız da son iki yılda üretim tesislerine yaptıkları 100 milyon TL’nin üzerindeki yatırım nedeniyle Divanev ve Divanuykusu için ek bir yatırıma ihtiyaç duymadıklarının altını çizdi. Divanev ürünlerinin yüzde 80’inden fazlasını kendi tesislerinde üreteceklerini ifade eden Yıldız, bu yılın sonuna kadar ürün, tasarım, AR-GE, üretim hazırlık için 25 milyon TL, 2019 yılında ise tüm faaliyetler için 40 milyon TL bir yatırım hedefleri olduğunu belirtti. Divanev markasının istihdama da önemli bir katkı sağlayacağını hatırlatan Yıldız, “Merkez çalışan, satış noktaları ve iş ortaklarımızla birlikte 2019 yılında 3000’e yakın yeni istihdam sağlamayı planlıyoruz” diye konuştu.

FRANCHİSE İLE BÜYÜYECEK
Divanev’in ilk mağazasının Mart 2019’da açılacağını dile getiren Yıldız, yılsonuna kadar 100 satış noktasına ulaşmayı hedeflediklerini söyledi. Hem dekorasyon hem de uyku ürünlerinin satılacağı Divanev mağazaları ortalama 2 bin metre kare olacağını belirten Yıldız, sözlerini şöyle sürdürdü: “Öncelikli olarak Türkiye genelinde güçlü bir bayilik ağı oluşturmayı, yurt dışında ise 2019’un ikinci döneminden sonra bayilik vermeyi planlıyoruz. Planlarımız daha çok franchise ile büyümek ve Türkiye’nin her ilinde mağazalaşmak yönünde. 2019 yılında Divan markasıyla 200 milyon TL’lik bir ciro hedefimiz bulunuyor.”