BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı ve Meclis

Seçim sonuçlarını görmek için tıklayın.
Anasayfa > Haber > Anadolu kumaşı podyumda

Anadolu kumaşı podyumda

ORKA Group, uluslararası erkek hazır giyim markası Tween’in 2003 İlkbahar-Yaz koleksiyonunun, Anadolu’nun unutulmaya yüz tutmuş zengin kumaş, desen ve renk kültüründen esinlenerek hazırlandığı belirtildi.



İSTANBUL- ORKA Group, uluslararası erkek hazır giyim markası Tween’in 2003 İlkbahar-Yaz koleksiyonunun, Anadolu’nun unutulmaya yüz tutmuş zengin kumaş, desen ve renk kültüründen esinlenerek hazırlandığı belirtildi. ORKA Group, Tween koleksiyonu çekimlerini gerçekleştirmek ve Anadolu’nun kumaşlarını araştırmak üzere geçen yıl Kasım ayında ‘Anadolu’nun Kumaşları TR Tour’ projesini başlattı. ORKA Group Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, dünyaya açılan markalarıyla Türkiye’yi dünyaya tanıtmak gerektiğini, bunun için de Türkiye’nin kaybolan değerlerine sahip çıkma misyonunu üstlendiklerini söyledi. Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Başkanı Oğuz Satıcı ise Orakçıoğlu’na, gerçekleştirdikleri proje için teşekkür ederek, şöyle dedi: “Birçok alanda öncülük yapan Orakçıoğlu da hazır giyim sektörünün kartalı. Bir yüzü kendi şirketi ORKA Group’a bakarken, diğer yüzü Türkiye’de hazır giyim sektörünün nasıl gelişip, nasıl dünyaya yayılacağına bakıyor. Dubai, Bahreyn, İngiltere’de nasıl mağazalara dönüşeceği ile kafasının içi meşgul. Bize onlara elimizden geldiğince destek olmak düşüyor.” ‘Anadolu’nun Kumaşları TR Tur Projesi’ne katılan Devlet Bakanı Kürşat Tüzmen ise konuşmasında insanın beslendiği toprağı hem tanıması, hem de tanıtması gerektiğini vurgulayarak, “Çünkü kökten beslenmeyen hiçbir şey yeşil kalamaz” dedi. Tüzmen, dünyanın etnik ve kültürel değerlere önem verdiği bir dönemde ORKA Group’u, böyle bir kavramı yakalayarak dünya platformuna taşıma başarısı göstermesi nedeniyle kutladı. > Ersan Açıkay
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT