Beko 'Barça'nın koluna girdi

Beko 'Barça'nın koluna girdi

Ekonomi Haberleri

Formasına zor reklam kabul eden kulüplerden biri İspanyol devi Barcelona'dır... Ancak, Koç Grubu'nun küresel markası Beko, 'Barça'ya sponsor olmayı başardı

Koç Holding bünyesindeki Arçelik'in uluslararası markası Beko, İspanyolların efsane futbol takımı Barcelona'ya sponsor oldu. Beko'nun aynı gün lansmanı yapılan yeni logosu, 4 yıl boyunca FC Barcelona'nın yeni formasının sol kol kısmında ve antrenman kitlerinin üzerinde yer alacak. Bu anlaşmayla FC Barcelona, yayıncı kuruluşlar ve sivil toplum kuruluşları dışında ilk defa formasının sol kol kısmını bir markaya tahsis ediyor. Yeni forma, sezon başlangıcı itibariyle Neymar ve Lionel Messi'nin de dâhil olduğu Barcelona'nın dünyaca ünlü oyuncuları tarafından giyilecek. Sponsorluk bedeli konusunda açıklama yapılmazken, Barcelona'nın Intel'in 5 milyon avroluk teklifini geri çevirdiği belirtildi. nbsp;
'Barça'nın dünyaca ünlü stadyumu Camp Nou'da gerçekleştirilen imza töreninde konuşan Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa V. Koç, anlaşmanın dünyanın iki büyük global markasını bir araya getirdiğinin altını çizdi. Beko'nun global pazarlardaki gelişimini tam bir başarı öyküsü olarak nitelendiren Koç, "Beko'nun uluslararası bilinirliğinin yanı sıra, yenilikçi ürünleri ve üstün teknolojisi sayesinde aldığı ödüller bizi gururlandırıyor. Bizi bugün tarihî öneme sahip Camp Nou'ya, dünyanın en çok taraftara sahip futbol kulüplerinden birinin evine getiren de bu global başarıdır" dedi. Beko ve FC Barcelona'nın birlikteliklerinin uzun ömürlü olacağını umduğunu belirten Mustafa Koç, sözlerini şöyle sürdürdü: "Mottosu 'Bir Kulüpten Daha Fazlası' olan FC Barcelona gibi Beko da her zaman kendini yenilemeye odaklanmıştır. Önümüzdeki yıllarda bu iki markanın kazanacağı başarılar konusunda hiç şüphem yok."
TÜRKİYE'DE 11 MİLYON TARAFTARI VAR
FC Barselona Başkanı Josep Maria Bartomeu ise FC Barcelona olarak, Beko'nun 'Barça Ailesi'nin bir parçası olmasından gurur duyduklarını belirterek, "Beko'nun başta basketbol olmak üzere spor alanında çok önemli çalışmaları var. Şimdi de Barça'ya güvendiler. Biz de Beko'ya güveniyoruz. Birlikte her iki tarafa da önemli faydalar sağlayacağına inandığımız yeni bir yolculuğa başlıyoruz" ifadesini kullandı. nbsp;Barcelona'nın Türkiye'de çok sevildiği ve desteklendiğinin altını çizen Bartomeu, şöyle devam etti: "Dünyada 130 milyon, Türkiye'de yaklaşık 11 milyon futbolseverin Barça'yı desteklediğini biliyoruz. Barça için bu, sportif başarılarımızdan çok daha değerli." Asya, Afrika, Güney Amerika pazarında özellikle Brezilya ve Türkiye'de büyümek istediklerini dile getiren Barcelona Başkan Yardımcısı Başkan Yardımcısı Javier Faus i Santasusana da, "Nike ve Qatar Airways'den sonra bir dünya markası ile daha da güçlendik. Premium seviyesinde bir anlaşma. Beko formanın sol kolunda olacak. Ayrıca antrenman tişörtlerinde Beko logosu yer alacak. İspanya ve dünyada tüm Barcelona taraftarları Beko'yu görecek" dedi. nbsp;


nbsp;Beko 'Barça'nın koluna girdi


İMZALAR CAMP NOU'DA ATILDI nbsp;

Camp Nou Stadyumu'nda imza töreninde, Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa V. Koç, CEO Turgay Durak, Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı ve Arçelik A.Ş. Genel Müdürü Levent Çakıroğlu, Arçelik A.Ş. Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tülin Karabük ile Barcelona Başkanı Josep Maria Bartomeu ve Başkan Yardımcısı Javier Faus i Santasusana da hazır bulundu.


LEVENT ÇAKIROĞLU: AVRUPA'NIN EN HIZLISIYIZ
Toplantıda konuşan Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı ve Arçelik A.Ş. Genel Müdürü Levent Çakıroğlu, geçtiğimiz beş yıl boyunca Avrupa'da pazar payını en hızlı arttıran marka olan Beko'nun aynı zamanda Avrupa'nın ikinci büyük beyaz eşya markası olduğunu söyledi. Beko'nun yeni logosunu ilk defa bu tarihî anda paylaşmaktan duyduğu mutluluğu ifade eden Levent Çakıroğlu; "Yeni logomuz, Beko'nun daha iyiye ulaşma yolunda değişime öncülük hedefiyle sürdürdüğü marka yolculuğunda, yeni bir dönemin başlangıcıdır. Yeni logomuzla ilgili gelişmeleri ve daha fazlasını FC Barcelona ile iş birliğimizle birlikte yakın gelecekte duymaya devam edeceksiniz" dedi.


25 BİN ÇALIŞANI VAR
Koç Holding bünyesinde, dayanıklı tüketim ve tüketici elektroniği sektörlerinde üretim, pazarlama ve satış sonrası destek hizmetleri ile faaliyet gösteren Arçelik A.Ş. 1955 yılında kuruldu. Arçelik A.Ş., bugün; dünya çapında 25 bin çalışanı, Türkiye, Romanya, Rusya, Çin ve Güney Afrika'da olmak üzere 14 üretim tesisi, 25 ülkedeki satış ve pazarlama ofisleri ve kendisine ait 10 markasıyla (Arçelik, Beko, Grundig, Blomberg, Elektrabregenz, Arctic, Leisure, Flavel, Defy ve Altus) 100'den fazla ülkede ürün ve hizmet sunuyor. Arçelik A.Ş. sektöründe Avrupa'nın en büyük üçüncü beyaz eşya şirketi. Beko markası Avrupa beyaz eşya pazarında ikinci sırada yer alıyor. Beko, 2007-2013 döneminde Avrupa pazarında pazar payını en çok artıran marka konumunda. Beko ayrıca Batı Avrupa'nın en çok satılan buzdolabı markası.
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...