BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Reklamda hedef 1.5 milyar $

Reklamda hedef 1.5 milyar $

Geçtiğimiz günlerde Uluslararası Reklamcılık Derneği’nin (IAA) davetiyle biraraya gelerek kurulan Türkiye Basın Reklam Komisyonu’nu ilk toplantısında, sektörün normal şartlarda 2006 yılında ulaşması beklenen 1.5 milyar dolarlık hacmin bir yıl erkene çekilmesi kararlaştırıldı.



İSTANBUL- Geçtiğimiz günlerde Uluslararası Reklamcılık Derneği’nin (IAA) davetiyle biraraya gelerek kurulan Türkiye Basın Reklam Komisyonu’nu ilk toplantısında, sektörün normal şartlarda 2006 yılında ulaşması beklenen 1.5 milyar dolarlık hacmin bir yıl erkene çekilmesi kararlaştırıldı. 2005 yılında gerçekleştirilmesi hedeflenen projeye basın adına komisyonun tam destek sağlayacağı da belirtildi. Gazete ve dergilerin reklam yöneticilerinden oluşan komisyonun misyonu, Türkiye’de mecra olarak basının öneminin doğru algılanması, sektörel gelişimin sağlanması, basın reklamlarının ticari kurumlara sağladığı katma değerin anlaşılması ve basının pazarda hakettiği boyutlara ulaştırılması amacıyla her türlü yapısal düzenlemenin yapılması olarak belirlendi. Konsey, bu konuda atılacak olumlu adımlarla birlikte reklam sektörünün yanısıra, reklamın itici gücünden yararlanan tüm kurumların ve dolayısıyla Türkiye ekonomisinin çok önemli gelişmeler kaydedeceğine inanılıyor.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT