BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Yarıyıl tatilinde AVM’ye koştuk ciroları artırdık

Yarıyıl tatilinde AVM’ye koştuk ciroları artırdık

Alışveriş Merkezi Yatırımcıları Derneği (AYD) ile Akademetre Research tarafından oluşturulan AVM endeksine göre, ocak ayı ciro endeksi geçtiğimiz senenin aynı dönemine göre yüzde 13’lük artış gösterdi.



Alışveriş Merkezi Yatırımcıları Derneği (AYD) ile Akademetre Research tarafından oluşturulan AVM endeksine göre, ocak ayı ciro endeksi geçtiğimiz senenin aynı dönemine göre yüzde 13’lük artış gösterdi. Ocak 2011’deki ciro değerleri, Ocak 2010’a göre, giyim ve aksesuar kategorisinde yüzde 14, ayakkabı ve çanta kategorisinde yüzde 15, AVM’lerde yiyecek içecek kategorisinde yüzde 15, teknoloji market ve elektrikli eşyalar kategorisinde yüzde 17, hipermarket, süpermarket ve şarküteri kategorisinde yüzde 2 arttı. AVM çerisindeki diğer mağazaların ciroları yüzde 8 yükseldi. Yarıyıl tatili başlangıcının ocak ayının son haftasonuna denk gelmesi, AVM’lerdeki ziyaret sayısını etkiledi. Aralık 2010’a göre AVM ziyaretçi endeksi yüzde 2’lik artışla 97’den 99 puana ulaştı. Giyecek, aksesuar, ayakkabı, çanta, şarküteri, teknoloji gibi kategorilerde geçtiğimiz senenin ocak ayına göre artış yaşanırken, 2010 ocak ayında 100 olan genel ciro endeksi bu yılın ocak ayında yüzde 13 artarak 113 puan olarak gerçekleşti.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT