BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı ve Meclis

Seçim sonuçlarını görmek için tıklayın.
Anasayfa > Haber > Doğu’nun kapısını İtalyan’la açacak

Doğu’nun kapısını İtalyan’la açacak

Uzak Doğu pazarında büyümeyi hedefleyen Tween, yeni koleksiyon için Pierangelod’Agostin ile 5 yıllık anlaşma imzaladı.



Ekonomi Servisi Erkek giyiminin önemli markalarından Tween, İtalyan tasarımcı Pierangelod’Agostin ile 5 yıllık anlaşma imzaladı. Öncelikle markanın logosunu yenileyen Pierangelod’Agostin, Tween için 350 parçalık bir koleksiyon hazırladı. Orka Grup Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, hazırlanan koleksiyonun 6 aylık bir çalışmanın sonucu olduğunu söyledi. 2013-2014 koleksiyonunu hazırladıklarını kaydeden Süleyman Orakçıoğlu, Pierangelod’Agostin’in Uzak Doğu’da çok önemli projelere imza attığını bunun Tween için de önemli bir avantaj olduğunu ifade etti. Orakçıoğlu, “5 yılda markamızı Uzak Doğu’da da etkin hale getireceğiz. Pierangelod’Agostin, Uzak Doğu’da özellikle pazarlama konusunda bizim için ciddi bir anahtar olacak” dedi. Koleksiyonda dikişsiz ceketlerin yer aldığını ifade eden Orka Grup Genel Koordinatörü Osman Arar da, “Nasıl ki iPhone çıkınca Nokia zorlandıysa, Tween de sektörün iPhone’u olacak. 2 yıl sonra Tween’in geldiği noktayı anlatmak için yeni bir toplantı yapmak durumunda kalacağız” diye konuştu.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT