BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > ‘Hedef, müşteri mutluluğu’

‘Hedef, müşteri mutluluğu’

Türkiye’nin büyük mağazalar zincirine sahip İhlas Pazarlama ve Mağazacılık A.Ş. yeni dönemine yine, ‘Önce huzur ve güler yüz’ anlayışıyla giriyor.



Türkiye’nin büyük mağazalar zincirine sahip İhlas Pazarlama ve Mağazacılık A.Ş. yeni dönemine yine, ‘Önce huzur ve güler yüz’ anlayışıyla giriyor. Yurdun dört bir yanında katlı mağazalarını birer birer hizmete açan İhlas Pazarlama ve Mağazacılık’ın Genel Müdürü Prof. Osman Özer’le yaptığımız röportajda, bu başarının altında yatan sır nedir diye sorduk ve şu cevabı aldık; “İnsanlara hizmet verip onları mutlu etmek.” Bize yeni dönemi anlatır mısınız? O.Özer.- Aslında bizim için yeni dönem eski dönem diye birşey yoktur. İlk müşterilerimizle kucaklaştığımız günden beri, aynı anlayışla aynı şevk ve heyecanla hizmet vermeye devam ediyoruz. Ama her geçen gün değişiyoruz ve bilgi birikimimizi değişim için kullanıyoruz. Müşteri nasıl memnun oluyorsa biz de ona göre değişiyoruz. “İhlas, insan odaklı bir şirkettir” Yeni dönemdeki yenilikler nelerdir? O.Özer- Pazarlama ekibi oluşturduk. Ürünün takibini, promosyonunu ve kampanyasını yapan birimler oluşturulacak. Ar-Ge birimi daha da geliştiriliyor. Müşterinin en çok neyi aradığı ve neden memnun olduğunu Ar-Ge araştıracak. Mağazacılığın en önemli noktası nedir? O. Özer- En önemli noktamız aldanmayacağız, aldatmayacağız. İhlas insan odaklı ve halkla beraber, içiçe olan bir kuruluştur. Yani kısaca biz insanlar için varız. Bizim işimiz insana hizmet vererek memnun etmektir. En önemli nokta budur. -Müşteri nelerden memnun oluyor? O. Özer- Müşterinin ne istediğini bilmek memnuniyetin esasıdır. Bunun için de diyalog kurarak çalışıyoruz. Müşterilerin ne istediğini, aradığı ürünü bulup bulamadığını not ediyoruz. Önemli olan önce müşterinin teşekkürünü almaktır. Memnun bir şekilde teşekkür ederek mağazamızdan çıkan müşteri bizleri de sevindiriyor. Diğerlerinden ayrılan özellikleriniz nelerdir? O. Özer- İnsanlara kaliteli ve ucuz ürünler satıp, onlara güleryüzlü, tatlı dilli davranarak gönüllerini fethetmeye çalışıyoruz. Mağazalarımıza gelen İhlâs’taki huzuru hissediyor. Bu da bu devirde sinir hapından daha iyi birşey. Herkes bize güveniyor, biz o bakımdan diğer firmalardan farklıyız. Belki de diğerlerinden en farklı tarafımız bu; insanlara güven verebilmek, güvenilir bir firma olabilmek bugün dünyanın aradığı en önemli hadiselerden birisidir. Kapıda güleryüzle karşılarız, alışveriş yapmasa dahi yine güleryüzle kapıya kadar uğurlarız. Özel günlere özel kampanya 24 Kasım sürprizi İhlâs Mağazaları’nda özel gün ve haftalarda çeşitli kampanyalar düzenlendiğini belirten İhlas Mağazalar Basın ve Halkla İlişkiler Müdürü Mehmet Emin Sevildi, “24 Kasım Öğretmenler Haftası’nda, mağazamıza gelip kimliğini gösteren her öğretmenimize, alışveriş yapsın yapmasın çeşitli hediyeler vereceğiz. Ayrıca öğrenci ve veliler de kolay şartlarla öğretmenlerine hediye alabilecekler” dedi. 2001’de her ay bir mağaza İhlas Mağazacılık olarak amaçlarının, insanların beğenisini kazanmış markaları uygun fiyat ve taksitlerle müşteriye sunmak olduğunu belirten İhlas Mağazalar Müdürü Abdullah Demir, “2001 yılında her ay bir mağaza açmayı hedefliyoruz. İnsanların hiç bir yerde bulamayacakları huzuru temin etmek ve hep bir adım önde olmak istiyoruz. Güleryüzlü ve samimi bir mağazacılık anlayışıyla hizmetlerimiz devam edecek” dedi.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 109156
    % 1.14
  • 3.8206
    % -0.38
  • 4.5076
    % 0.05
  • 5.1028
    % -0.67
  • 153.399
    % -0.43
 
 
 
 
 
KAPAT