BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Kalbe Endeksli Yönetim

Kalbe Endeksli Yönetim

Ülkemizin önde gelen eğitim ve danışmanlık kuruluşu İDEM'in Başkanı Dr. Resul İzmirli, konuk olarak katıldığı TGRT Eko Life'da; şirketler krizden güçlenerek çıkmak istiyorsa, "Kalbe Endeksli Yönetim'e, bunun için de eğitime önem vermelidir" dedi.



İş dünyasının reklam pazarlamada öncü kuruluşu REPAŞ'ın sponsorluğunda TGRT Televizyonunda haftada bir ekrana gelen Eko Life programının bu Pazar konuğu İDEM Başkanı Dr. Resul İzmirli idi. Programda soruları cevaplandıran Dr. İzmirli özetle şunları söyledi: "Değişimin hızı gittikçe artıyor. Yapılması gereken, bunu erkenden kavrayıp, değişim rüzgarlarına karşı savunmaya geçmek değil, tam aksine onu yönetmek. İş dünyasında bir zamanlar beden gücü belirleyiciydi. Sonra kol, daha sonra beyin gücü öne çıktı. Şimdi ise aranan 'adanmışlık'. Yani gönül gücü. İşe yüreğini koymadan başarıya ulaşmak mümkün değil. Günümüz iş dünyası adanmış lider ve çalışanlarını arıyor. Bu ise ancak, değişimi erken farkedip sürekli öğrenmekle, motivasyon, takım çalışması, etkin iletişim, müşterinin patron olduğunun idraki ve yeni yönetim anlayışlarının bilinip uygulanması ile mümkün. İş dünyasında genel bir gözlem yapıldığında, inişe geçen şirketlerde; coşkunun yok olduğu, bürokrasi ve hiyerarşinin her tarafı kapladığı, iletişimin kesildiği, takım çalışmasının olmadığı, işlerin yavaşladığı, çalışanların ürkekleştiği, inisiyatif kullanılmadıkları, müşterinin unutulduğu, sonuçta da şirkette moral ve motivasyonun düşmüş olduğu görülüyor. Eğitime kendini adayan şirket liderlerine ihtiyaç var Yönetici ve çalışanların 'hizmet eden lider' anlayışını kazanmaları, değişime uyum sağlamaları, şirket önceliklerini etkili şekilde belirlemeleri, takım halinde ortak bir amaca yönelmeleri konusunda şirketlere yeni açılımlar gerekiyor. İşte bu çerçevede İDEM olarak, iş dünyanızın çözüm ortağı olup, pratiğe yönelik, değer oluşturan ve Türk insanının sosyo-kültürel özelliklerini dikkate alan çözümler sunuyoruz. Yönetimde en son trendleri dikkate alan, Türk insanı ve şirket kültürüne uyumlu, dışarıdan ve bizden yaşanmış örneklerle desteklenen, pratik, hayata dönük, çözüm ve değer üreten, keyifli, eğlenceli ve etkileşimli bir atmosferde bilginin ve tecrübenin paylaşıldığı seminerleriyle İDEM; şirketlerin değişim rüzgarlarını yelkenlerine doldurarak yeni ufuklara açılmalarına katkıda bulunmaya devam ediyor. İstanbul'un önde gelen 5 yıldızlı Radisson SAS otelinin hizmetleri ile İDEM'in müşteri odaklı hizmet kalitesi, seminer katılımcılarına unutulmaz anlar yaşatıyor. İDEM seminerlerine katılmak isteyenler www.idem.com.tr web sitesinden veya 0 212 454 35 35 nolu telefondan bilgi alabilirler.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 109330
    % -0.31
  • 3.867
    % -0.62
  • 4.5554
    % -0.6
  • 5.158
    % -1.19
  • 156.209
    % -0.25
 
 
 
 
 
KAPAT