Engelli yolculara, talep ettikleri takdirde uçak ile havalimanı arasında TGS yer hizmetleri şirketi görevlileri eşlik ediyor, pasaport işlemleri ve bagajların teslim alınması süreçlerinde yardımcı oluyor. Ayrıca  yolculara “check-in” ve “pasaport işlemleri” sırasında öncelik sağlanmasının yanı sıra Atatürk Havalimanı’nda söz konusu misafirler için özel bir bölüm de bulunuyor. Uçuş bilgilerinin kodu, uçuş numarası, uçuş tarihi ve saati, kalkış ve varış noktaları, uçuş kapı numarası ile koltuk numarası bilgilerinin, Braille alfabesi ile kabartmalı olarak yer aldığı biniş kartları görme engelli yolculara sunuluyor. Böylece engelli yolcuların uçağa gecikmeleri veya seferlerinin kaçırmalarının önüne geçiliyor. Görme engelli yolcu Tarık Sarzep “Şu ana kadar 27 ülke gezdim. Seneye de kısmetse Avustralya hedefim var. Biletimi aldığımda görevlilere ‘Şu günlerde, bu sefer sayılı uçağa bineceğim. Görme engelliyim. Yardımcı olur musunuz’ diyorum. Onlar da bana yardımcı oluyor. Hizmetten çok memnunum. Adeta gözlerimiz oluyorlar” dedi.