Instagram'ı en iyi kullanan 10 marka

Instagram'ı en iyi kullanan 10 marka

TEKNOLOJİ Haberleri

Sosyal medyada #etiket çalışması yapan ünlü markalar, kendi etiketlerinin daha çok etkileşim oluşturması için pazarlama stratejilerini sık sık yeniliyorlar

Bu noktada, markalar açısından Instagram'ın önemi giderek artıyor. Popüler fotoğraf paylaşım ağı, yeni ürünlerin potansiyel müşterilere ulaşması için gayet uygun bir mecra durumunda. nbsp;Etiketlere gönderilen içerikler dikkate alındığında; Instagram'da en başarılı etiket çalışması yapan ilk 10 markanın şu şekilde olduğu görülüyor: Nike, Starbucks, Adidas, Top shop, Forever 21, Gucci, Jordan, Michael Kors, Louis Vuitton, BMW. Listenin ilk sırasındakı Nike, Instagram'da 4 milyona yakın takipçiye sahip. Sosyal medyayı çok etkin kullanan markalardan olan Starbucks'ın ise Instagram'daki takipçi sayısı 2 milyondan fazla.

Kadir Sönmez/TÜRKİYE GAZETESİ


UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...