Instagram'ı en iyi kullanan 10 marka
TEKNOLOJİ Haberleri
Sosyal medyada #etiket çalışması yapan ünlü markalar, kendi etiketlerinin daha çok etkileşim oluşturması için pazarlama stratejilerini sık sık yeniliyorlar
Bu noktada, markalar açısından Instagram'ın önemi giderek artıyor. Popüler fotoğraf paylaşım ağı, yeni ürünlerin potansiyel müşterilere ulaşması için gayet uygun bir mecra durumunda. nbsp;Etiketlere gönderilen içerikler dikkate alındığında; Instagram'da en başarılı etiket çalışması yapan ilk 10 markanın şu şekilde olduğu görülüyor: Nike, Starbucks, Adidas, Top shop, Forever 21, Gucci, Jordan, Michael Kors, Louis Vuitton, BMW. Listenin ilk sırasındakı Nike, Instagram'da 4 milyona yakın takipçiye sahip. Sosyal medyayı çok etkin kullanan markalardan olan Starbucks'ın ise Instagram'daki takipçi sayısı 2 milyondan fazla.
Kadir Sönmez/TÜRKİYE GAZETESİ