BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > 22. Koçtaş Beylikdüzü’ne

22. Koçtaş Beylikdüzü’ne

Hızlı büyümesini, krize rağmen sürdüren Koçtaş, yeni mağazasını Beylikdüzü’nde açtı. Mustafa Koç, iki gün sonra Antalya’ya da mağaza açacaklarını söyledi



Hızlı büyümesini, krize rağmen sürdüren Koçtaş, yeni mağazasını Beylikdüzü’nde açtı. Mustafa Koç, iki gün sonra Antalya’ya da mağaza açacaklarını söyledi Uğur Küçük İSTANBUL Ev geliştirme perakendeciliği sektörünün öncü kuruluşlarından Koçtaş, 2005 yılında başladığı hızlı büyümesini krize rağmen sürdürüyor. Koçtaş zincirine son katılan Beylikdüzü mağazasının açılışında konuşan Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Koç, ev geliştirme perakendeciliği sektöründeki potansiyeli önceden gördüklerini, Türkiye’de bu potansiyelin halen devam ettiğini söyledi. Türkiye genelinde 22, İstanbul’daki 6’ncı mağaza olan Beylikdüzü mağazası ile büyümenin süreceğini belirten Mustafa Koç, “Biz Koçtaş’taki yatırım planımızı aynı heyecanla uygulamaya devam ediyoruz. İki gün sonra da Antalya Dokuma mağazamız hizmete girecek” dedi. 18 milyon TL’ye mal olan Beylikdüzü Koçtaş’ın toplam 8 bin 500 metrekare alan üzerinde kurulu olduğunu kaydeden Koç, “Beylikdüzü Koçtaş mağazası ile birlikte Koçtaş’ın toplam satış alanı 120.000 metrekareye ulaştı. Beylikdüzü mağazamız 200 kişiye istihdam imkanı veriyor” diye konuştu. Koçtaş’ın Antalya’daki üçüncü mağazası ile mağaza sayısının 23’e ulaşacağını anlatan Koç, “Bu bölgede de 7 bin 500 metrekarelik alanda faaliyet gösterecek olan 10 milyon TL’ye mal olacak” dedi. İYİ FİYAT VE KALİTE YETERLİ DEĞİL Yeni mağazanın açılışını Koçtaş yöneticileri ile yapan Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Koç, “Koçtaş’ın başarısının ardındaki en önemli etken, rekabette öne çıkmak” dedi. Büyümedeki en önemli kriterlerden birinin farklılaşmak olduğunu belirten Koç, “Sektördeki mağaza ve oyuncu sayısı artıyor. Bu ortamda sadece en iyi fiyat ve kaliteyi sunmak, rekabette öne çıkmak için yeterli değil. Artık tüketiciye ürün ve hizmetin yanı sıra hayat tarzına yönelik kolaylıklar ve yenilikler sunmak durumundayız” dedi. Krizler alışveriş arzularını etkiliyor Ekonomik kriz sürecinde Koçtaş olarak sürekli tüketici davranışlarını incelediklerini belirten Mustafa V. Koç, “Kriz sürecinden bu yana talebi canlı tutacak, müşteriye yakınlaşacak stratejileri ürettik ve uyguladık. Türkiye ekonomisi iniş-çıkış ve dalgalanmalara sahne olan bir yapıya sahip. Bu yapı ister istemez kişilerin alışveriş yapma arzularını etkiliyor” dedi.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT