BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Türkiye’de olumlu hava Toyota’ya hedef büyüttü

Türkiye’de olumlu hava Toyota’ya hedef büyüttü

Otomotivde geçen yıl yakalanan olumlu havanın bu yıl da sürdüğünü belirten Toyota Türkiye CEO’su Ali Haydar Bozkurt, “Hedefimiz 2010’da 31 bin araç satmak” dedi



> ADANA AA Toyota Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, Türkiye ekonomisindeki olumlu havanın şirkete yansıdığını belirterek, hedeflerini yukarı yönde revize ettiklerini söyledi. Geçtiğimiz yıl kriz olduğunu ve ardından vergi teşviki geldiğini hatırlatan Bozkurt, Toyota’nın da olumlu rüzgârdan oldukça faydalandığını ifade ederek, “Biz de yılın sonuyla ilgili hedeflerimizi revize ettik. 26 bin 500’den, 31 bin 500 adete çıkardık” diye konuştu. SATIŞLAR ARTTI Toyota’nın Adana’daki yetkili servis ve bayisi Onatça Motorlu Araçlar AŞ.’nin yeni plazasının açılışında açıklamalarda bulunan Bozkurt, “Geçtiğimiz yıl Toyota’nın 11 modeli yenilendi. Bu yıl ise, geçtiğimiz hafta lansmanını yaptığımız yeni Corolla’mız var. Şu anda satışına başladık, oldukça da iyi gidiyor” açıklamasını yaptı. Şubat ayında başlattıkları “geri çağırma kampanyası”nın olumsuz etki yapmadığını sözlerine ekleyen Bozkurt, “Yaptığımız anketlere göre, müşterilerimizin yüzde 85’i, (otomobilimizi değiştireceğimiz zaman yine Toyota alırız cevabını verdi)” dedi. Geri çağırma kampanyasının Toyota müşterisinde güveni artırdığını belirten Bozkurt, “Tam tersine satışlarımız bu dönemde arttı” dedi. Müşterilerden teşekkür mektubu Kampanya kapsamında geçmiş yıllarda satılan ve kapsam dahilinde bulunan 57 bin 301 adet aracın çağrıldığını ifade eden Bozkurt, “Bu durum Toyota’nın gücünü gösterdi. Yaşanmamış bir problemi önceden gördüğümüz için müşterilerimizden bir çok teşekkür mektubu aldık. Toyota ” diye konuştu.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT