BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Vodafone, iyi müşteriyi maça götürecek

Vodafone, iyi müşteriyi maça götürecek

Vodafone’un haberleşmeyi yoğun kullananlar için başlattığı Red Programı, müşterilerine ilk sürprizi iki abonesini Porto-Beşiktaş maçına götürerek yaptı.



> Vodafone Portekiz’in merkezini ziyaret eden Fatih Uysal’ı, (sağda) Vodafone Portekiz Ticari Direktörü Luis Esteves ağırladı. Vodafone Türkiye tarafından kısa bir süre önce uygulamaya konulan ‘Red Programı’na giren aboneler için maç biletinden F1 yarışına, indirimden hayatı kolaylaştıracak uygulamalara kadar birçok sürpriz hazırlanıyor. İlk sürprizi iki abonesini Porto - Beşiktaş maçına götürerek yapan Vodafone’un Türkiye Pazarlama Bölüm Başkanı Fatih Uysal “Red Programı’na katılan abonelerimizin hayatını kolaylaştıracak kapsamlı avantajlar ve ayrıcalıklar getiriyoruz” dedi. Porto-Beşiktaş maçının örnek uygulama olduğunu söyleyen Fatih Uysal, “Sürprizlerimiz devam edecek. Vodafone’un dünya çapında önemli sponsorlukları da var. Formula1 yarışları bu kapsamda gündemimizde bulunuyor. Bu önemli dünya organizasyonunun Türkiye ayağına belirli sayıda Red abonemizi götüreceğiz. Bu seçimi yaparken abonelerimizin ilgi alanlarına göre sürprizler hazırlayacağız” diye konuştu. Hedef 50 bin Red abonesi Fatih Uysal Red programına katılımı teşvik etmeyi amaçladıklarını kaydederek, “Bizim yaptığımız tespitlere göre Red Programına dahil olabilecek 50 bin civarında Vodafone abonesi var. Öncelikli hedefimiz bu 50 bin müşterimizi Red dünyasına kazanmak. İkinci hedefimiz de bu 50 binlik sayıyı daha da yükselterek ‘Değerli Müşteri’ yaklaşımının uygulama alanını iyice genişletmek olacak” ifadesini kullandı.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT