BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > ST.SIN Türkiye pazarına girdi

ST.SIN Türkiye pazarına girdi

Alkol, tütün, soğan ve sarımsak kokularını yok eden dünyadaki tek ürün olma özelliğine sahip ST.SIN, Türkiye pazarına girdi.



Alkol, tütün, soğan ve sarımsak kokularını yok eden dünyadaki tek ürün olma özelliğine sahip ST.SIN, Türkiye pazarına girdi. ST.SIN Türkiye CEO’su Erol Tazegül, Türkiye pazarına 3 ayrı ürünle giriş yapacaklarını belirterek, ilk yıl hedeflerinin 30 bin adet satış noktasına ulaşarak 2 milyon 500 bin adet satış gerçekleştirmek olduğunu kaydetti. Tazegül, ST.SIN ürünlerinin yeni yıl ile birlikte anlaşmalı eczaneler, zincir marketler, seçkin oteller, dans okulları, otobüs terminalleri, duty free’ler, benzinci ve büfeler ile anlaşmalı klüp ve restoranlarda satışa sunulacağına dikkat çekerek, ürünlerin yüzde 100 doğal bir içeriğe de sahip olduğunu sözlerine ekledi.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 106270
    % 0.29
  • 3.9065
    % -0.66
  • 4.6267
    % -0.21
  • 5.2007
    % -0.43
  • 162.309
    % -0.31
 
 
 
 
 
KAPAT