BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Merloni pazar payını artırıyor

Merloni pazar payını artırıyor

Geçen yıl Türkiye’de birçok sektörde yaşanan ‘pazar daralması’ beyaz eşya sektörünü de etkiledi. Sektörde pazar 1998’e göre yüzde 13 oranında küçüldü.



Geçen yıl Türkiye’de birçok sektörde yaşanan ‘pazar daralması’ beyaz eşya sektörünü de etkiledi. Sektörde pazar 1998’e göre yüzde 13 oranında küçüldü. Aynı dönemde Merloni Elettrodomestici’nin iki markası ise krize meydan okuyarak pazar payını artırdı. Ariston ve Indesit’in satışları 1998’e göre 1999’da yüzde 10 oranında yükseldi ve pazar payı oranı yüzde 12’ye çıktı. Bu payda Ariston’un oranı yüzde 9, Indesit’in oranı ise yüzde 3 olarak belirlendi. 1995’te Türkiye pazarına giren Merloni Elettrodomestici, 1999’da Manisa’daki buzdolabı fabrikasına 3,5 milyar İtalyan Lireti yatırım yaptı. Şirket aynı fabrikaya bu yıl 5 milyar İtalyan Lireti tutarında yatırım yapmayı planladı.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT