BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > RTÜK’ten ceza yağdı

RTÜK’ten ceza yağdı

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), radyo ve televizyonlara yine ceza yağdırdı.



Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), radyo ve televizyonlara yine ceza yağdırdı. Üst Kurul, kapatılan Refah Partisi’nin Genel Başkanı Necmettin Erbakan’ın içki içtiğine ilişkin fotoğrafı konu alan “Ateş Hattı” programı nedeniyle Show TV’ye bir gün yayın durdurma cezası verdi. RTÜK ayrıca, Antalya FM, Mihr TV ve Demokrat Radyo’ya 1 yıl; Medya FM’e 180 gün, 19 Şubat 2000’de yayınlanan “A Takımı”ndan ötürü TGRT ile İmaj Radyo, Cine-5 ve ETV’ye 1 gün; Başak TV’ye de 7 gün yayın durdurma cezası verdi.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 103235
    % 2.07
  • 4.7171
    % 0.01
  • 5.5018
    % -0.57
  • 6.2889
    % -0.17
  • 197.827
    % 0.14
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT