Migros Genel Müdürü Özgür Tort, sanal marketten 20 ton domates sattıklarını belirterek, bu kanal olmasaydı bu satışın yarısı mağazadan yapılırdı, diğer yarısı tarlada kalırdı” dedi. Gıda Perakendecileri Derneği'nin 2. Ortak Gelişim Kongresi'nde düzenlenen 'İnovasyon Verimlilik ve Farklılaşmanın Anahtarı' konulu panelde konuşan Özgür Tort; “İnovasyon, gelecek hedefi içinde hayata geçmeli, sonucu müşteri ve tüm paydaşlara pozitif etki etmelidir” dedi. “İnovasyonu kopyalamak zor ve pahalı bir iştir, sürdürülemez” diyen Özgür Tort “Gidilen yol tesadüf değildir. Doğru yatırım, doğru format, çoklu kanal ve uygun teknolojiyi kullanmanız, birbirine bağlanan sistem alt yapıları geliştirmeniz gerekir. Migros Sanal Market çoklu kanalla müşteriye ulaşma öngörümüzün en somut örneğidir. Sanal Market ile müşteriye yeni bir kanal açtık. Müşterilerimizin hayatında ürünlere erişim için bu kanalı açmış olmasaydık, Sanal Market'ten sattığımız 20 milyon adet domatesin yarısı mağazalardan satılsa dahi, diğer yarısı tarlada kalırdı” dedi. Sözlerine devam eden Tort, şunları söyledi: “1998 yılında ilk CRM yatırımlarımıza başlayarak, bugün Money Club'ı Türkiye'nin en büyük sadakat kart uygulaması haline getirdik. Money Club'ın aktif 9 milyon kullanıcısı var. 'Her müşteri bizim için tek müşteridir' bakış açısıyla 9 milyon kişiye aynı anda ve 'Tam Bana Göre' diyecekleri, farklı kampanyalar tanımlayabiliyoruz. Bunu yapabilmek kolay değil. 15 yıl önce hayalini kurup, katman katman yatırım yaptığımız ve bugün hayata geçirdiğimiz 'Kişiye Özgü Kampanya' sunabilme yeteneği, perakendede sürdürülebilir geleceğin anahtarlarıdır.”