Hedeflerinin sene sonuna kadar 40 şubeye ulaşmak ve 250 kişiye istihdam sağlamak olduğunu ifade eden Game of Lokma Genel Müdürü Berkcan Yılmaz “Şu anda yatırım maliyeti çok düşük olduğu için her köşe başında lokmacı açılmaya başladı. Game of Lokma olarak lezzet ve konsept olarak en iyi marka olduğumuz için ayda ortalama 200 franchise başvurusu alıyoruz. Fakat çok seçici davranıyoruz ve doğru lokasyonlar ile doğru ekip arkadaşlarıyla yol almak istiyoruz. Türkiye çapındaki bayileşme ağını tamamladıktan sonra yurt dışına açılacağız. Arap ülkeleri, Balkanlar ve Avrupa ülkelerinden çok talep var” dedi. Düğün davet ve cenazelerde dağıtılan lokmayı gençlerin severek tüketeceği bir konsepte taşıdıklarını anlatan Yılmaz “Fiyatlar uygun, gençler ve çocuklar fazlasıyla rağbet gösteriyor. Toplum olarak tatlı ve çikolatayı çok seviyoruz. Lokmada hem geleneksel hem modern tatları bir araya getirdiğimiz için çok sevildi. Lokma tatlısını çok ağır hâle getiren şerbeti çıkarıp yerine Belçika çikolatası, farklı dolgular ve süslemeler ekleyip fast food bir tatlı hâline getirdik. Ortalama 8-10 adet lokmadan oluşan porsiyonların üzerine isteğe göre beyaz, sütlü ya da bitter çikolata ile taze meyve, bonibon, bisküvi, Antep fıstığı, fındık, yer fıstığı, Hindistan cevizi gibi farklı süslemeler de eklenerek servis ediliyor” diye konuştu.