‘Süper Marka’ Sinpaş seçildi

Düzenleyen:
‘Süper Marka’ Sinpaş seçildi

EMLAK Haberleri

Dünya genelinde 89 ülkede iki yılda bir yapılan ve farklı sektörlerdeki en başarılı markaların değerlendirildiği Superbrands kapsamında ‘Süper-markalar Türkiye 2016’ sonuçları açıklandı.

Gayrimenkul sektörünün yenilikçi ve öncü markası Sinpaş, gayrimenkul kategorisinde özel sektörün tek ‘Süper Marka’sı seçilme başarısını gösterdi.
Sinpaş, uzman jüri ve halkoylaması ile belirlenen ‘Süper Marka’ unvanına ikinci kez layık görülerek, büyük bir başarıya imza attı.
Türkiye’de ilk uzun vadeli konut satışı, ilk peşinatsız konut satışı, yurt dışında yaşayan Türk ve yabancıya konut satışını gerçekleştiren ve konutun aynı zamanda bir yatırım aracı olarak kullanılabileceğini gösteren Sinpaş, 2014 yılında yapılan değerlendirmede de ‘Süper Marka’ seçilmişti.

SÜPER MARKA OLMAYI SAĞLAYAN AYRICALIKLI ÖZELLİKLER
Süpermarka aday seçiminde şirketin teknolojisi, yatırımları, iş gücü kalitesi, markalaşmaya yaptığı yatırımlar, marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkısı, çevre duyarlılığı, etik değerlere uyması ve vergi sıralamasındaki yeri büyük önem taşıyor.

 

Düzenleyen:  - EMLAK
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...