BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Türkiye’ye Tüketici ödülü

Türkiye’ye Tüketici ödülü

Tüketici Bilinci Dergisi, “Tüketici 2002 Kalite Ödülü” araştırmasında, 10 bin okuru arasında yaptığı anket sonucunda gazetemizi “En Güvenilir Medya Kuruluşu” seçti. Ödülü alan Genel Yayın Müdürümüz Resul İzmirli, “Bu ödül sorumluluğumuzu daha da artırdı” dedi.



İSTANBUL - Başarılı haberlere imza atarak birçok ödül alan gazeteniz Türkiye’ye bir ödül de, Tüketim Bilinci Dergisi (Tüketici) tarafından verildi. Dergi tarafından 10 bin kişiyle yapılan ankette, Türkiye Gazetesi “En Güvenilir Gazete” seçildi. Çırağan Sarayı’nda düzenlenen ödül töreninde konuşan Tüketim Bilinci Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Fahri Ustaoğlu, anketi, Türkiye genelinde hem sanal ortamda hem de birebir görüşme yoluyla 5 ayda, 12 sektörde, 10 bin kişiyle gerçekleştirdiklerini belirterek, anket sonucunda güven sorununun daha fazla satışla ortadan kaldırılamadığını tespit ettiklerini belirtti. 29 sektöre ödül Tarım ve Köyişleri Bakanı Hüsnü Yusuf Gökalp ve İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ali Müfit Gürtuna’nın da katıldığı törende 29 sektörde ödül alan markalar arasında, Eti, Doğuş Çay, Cappy, Reis Gıda, Tuot, Maret, Mis Yoğurt, Cipso, Pastavilla, Tamek, Luna, Pınar, Maggi, Kristal Kola, Cool, Escape, Omo, Duru, Pantanne Prov, Colgate, Arçelik, İpek Mobilya, Siemens, Şişecam, Kiler Hipermarket, Lassa, Turkcell, Kanal D, İnternet Webpaketi, Atv Haber bulunuyor. Medyada en çok güvenilen gazete seçilen Türkiye Gazetesi’nin ödülünü Genel Yayın Müdürü Resul İzmirli aldı. İzmirli, Türkiye Gazetesi’ne ödülü verenlerin yüzde 80’inin, 15 yıldan beri ev ve işyerlerine gazeteyi götürdükleri için güven duyduklarını belirterek, “Yıllardan beri insanların ayağına kadar götürülen gazetenin birinci seçilmesi, gazetenin insanlara, insanların da gazetemize verdiği önemi ve güveni bir kez daha ispat etti. Bundan sonra görevimiz daha da arttı” dedi.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT