BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > HSBC’de özel müşteri dönemi

HSBC’de özel müşteri dönemi

Banka, 100 bin doların üstünde hesabı olan kişilere yönelik Premier üründe 3 ayda 3 bin müşteriye ulaştı. 2003’te hedef 10 bin müşteri.



İSTANBUL- HSBC Bank, 100 bin doların üstünde hesabı bulunan kişilere yönelik premier (özel) üründe, 3 ayda 3 bin müşteriye ulaştı. HSBC Bank A.Ş. Genel Müdür Yardımcısı Demet Cimilli, HSBC’nin ilk önce Demirbank’ı, daha sonra da Benkar’ı satın alarak Türkiye’ye dair kararlı tutumunu gösterdiğini söyledi. Advantage markası dahil Benkar Tüketici Finansmanı A.Ş.’yi, müşterinin ihtiyaçlarına ve taleplerine göre servis ağlarını geliştirmek için satın aldıklarına işaret eden Cimilli, gelecek haftadan itibaren HSBC kredi kartlarına taksit özelliğini açacaklarını ve isteyenlerin kredi kartlarını Advantage Card gibi kullanabileceklerini kaydetti. Demet Cimilli, bankanın kart sahibi sayısının 450 bini kredi kartı olmak üzere 1 milyon 700 binin üstünde olduğunu belirterek, şöyle devam etti: “HSBC kredi kartlarına Advantage özelliğini katmakla, hedefimizin ilk etabını tamamladık. Bundan sonraki hedefimiz, Advantage Card sahiplerine kredi kartı vermek. Kredi kartları risk kriterlerine göre bankamızın prensipleri gözönünde bulundurularak verilecek. Advantage sahibi herkesi değil belki ama büyük bir kısmını kredi kartı sahibi, ardından da bankamızın müşterisi yapmak istiyoruz.” İlk kez uygulanıyor Demet Cimilli, bu yıl çıkardıkları 100 bin doların üstünde hesabı olan müşterilerinin tüm finansal ihtiyaçlarının karşılanmasına yönelik çeşitli avantajlar içeren hizmeti premier ürüne değinerek, şunları kaydetti: “Biraz daha bireysel bankacılığın üstünde kalan, özel bankacılıktaki gibi de yüksek limit değil ama belirli bir varlığa sahip müşterilere özel bir hizmet sunmayı hedeflemiştik. Bu zaten bizim grubumuzun bir ürünü. 81 ülkede bireysel müşterilere sunulan bir hizmet. Türkiye’de yoktu, Eylül’de uygulamaya başladık. Bununla, 100 bin doların üstünde varlığı olan müşterilere özel bir hizmet veriyoruz ve daha avantajlı fiyatlamalar sunuyoruz. Şu anda banka olarak 1 milyona yakın müşterimiz var. Premier üründe 3 ayda 3 bin müşteriye ulaştık. 2003’te 10 bin yeni müşteriye daha ulaşmayı hedefliyoruz.”
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 93043
    % -1.58
  • 4.7293
    % -0.13
  • 5.4858
    % -0.27
  • 6.2662
    % -0.23
  • 194.478
    % -0.07
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT