BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Türkiye ders oldu

Türkiye ders oldu

Türkiye’nin tanıtımı için hazırlanan görsel reklam, Amerikan üniversitelerinde okutulan bir ders kitabına alındı



NEW YORK - ABD’de bu yıl Türkiye’nin tanıtımı için yürütülen reklam kampanyasında hazırlanan görsel reklam, ilgi çekici oluşu ve verdiği çarpıcı mesaj nedeniyle Amerikan üniversitelerinde okutulan bir ders kitabına alındı. Görsel başarı New York Başkonsolosluğu Kültür ve Tanıtma Ataşesi Levent Demirel, ABD’de 2003 yılı reklam kampanyası çerçevesinde hazırlanan ve “The curtains have never closed here” (Perdeler burada hiçbir zaman kapanmaz) sloganıyla yayınlanan Aspendos antik tiyatrosunu tanıtıcı görsel reklamın, Kasım ayında piyasaya çıkacak bir ders kitabında yer alacağını belirtti. Demirel, görsel reklamın, yazarlığını Gary Woodward ve Robert Denton’ın yaptığı “Persuasion and Influence in American Life” (Amerikan Yaşamında İnandırıcılık ve Etkilenme) isimli kitapta çarpıcı iletişim konusunda örnek olarak yer alması için yayımcı firmanın kendilerine başvurduğunu kaydetti. Beğeni topladı Irak savaşının Türk turizmini olumsuz etkilemesinin ardından tanıtım atağına kalkan New York Kültür ve Tanıtma Ataşeliği’nin yürüttüğü reklam kampanyasında, New York ile ABD’nin batı yakasında belli başlı gazete, dergi ve otobüslere verilen reklamlar beğeni toplamıştı.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 106805
    % 0.79
  • 3.9072
    % -0.64
  • 4.6257
    % -0.23
  • 5.1941
    % -0.56
  • 162.07
    % -0.46
 
 
 
 
 
KAPAT