BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > McDonalds’da Global değişim

McDonalds’da Global değişim

McDonald’s’ın, tarihinde ilk kez, dünya çapında faaliyet gösterdiği tüm ülkelerde aynı anda uygulamaya koyduğu global kampanyası, Türkiye’de de başladı.



İSTANBUL - McDonald’s’ın, tarihinde ilk kez, dünya çapında faaliyet gösterdiği tüm ülkelerde aynı anda uygulamaya koyduğu global kampanyası, Türkiye’de de başladı. McDonald’s, “işte bunu seviyorum” kampanyası ile anne-çocuk-aile pazarındaki liderliğini genç yetişkinlerin yaşamına taşımayı ve tüketicileri ile marka arasındaki duygusal bağı güçlendirmeyi hedefliyor. McDonald’s Türkiye Genel Müdürü Sadi Fansa, şirketin 118 ülkede 30 binin üzerinde restoran ve 1.5 milyon çalışanı bulunduğunu anlattı. Günde ortalama 47 milyon kişinin ziyaret ettiği McDonald’s’ın dünyanın en değerli 8. markası olduğunu ifade eden Fansa, “Pazardaki liderliğimiz devam etmesine rağmen, son yıllarda dünyadaki değişen trendlere fazla uyum sağlayamadığımız için müşteriler restoranları daha seyrek ziyaret etmeye başladı. Bunun birçok sebebi var; dünya ekonomisindeki genel durgunluk, değişen ve artan müşteri beklentileri, rekabetin artması gibi” dedi. 2001 sonundan bu yana toplam 57 restoran kapattıklarını belirten Fansa, “Krizin sona ermesinin ardından bunları tekrar açmayı hedeflemiştik. Bu sene 2 restoran açtık” dedi. Fansa, “Global kampanya ile markamıza yeni bir enerji verecek, müşterilerimiz ile günümüzün trendlerini uyumlu, daha dinamik, eğlenceli ve daha modern bir yaklaşım ortamı sunacağız” şeklinde konuştu.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT