BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı ve Meclis

Seçim sonuçlarını görmek için tıklayın.
Anasayfa > Haber > Kirlendikçe OMO kazandı

Kirlendikçe OMO kazandı

‘Kirlenmek güzeldir’ kampanyasından sonra atağa kalkan OMO yüzde 10’la pazar liderliğine yükseldi



İSTANBUL- ‘Kirlenmek güzeldir’ reklam konsepti OMO’yu deterjan sektöründe zirveye oturttu. Unilever Temizlik ve Kişisel Bakım Kategorisi Direktörü Mehmet Altınok, Türkiye’nin çeşitli illerinde düzenledikleri kampanya çerçevesinde toplam 250 bin kişiye ulaştıklarını belirterek bu sayede pazar paylarının yüzde 10’lar seviyesine geldiğini bildirdi. Altınok, “OMO’nun düzenlediği bu şenlikler bütün Ünilever ailesine model oldu. ABD’den, Pakistan’a kadar gelip nasıl bu işi başardınız diye soruyorlar. Ve kendileri de benzer tatbikatı yapmak istiyor. OMO kampanya öncesinde sektörde liderin 3 puan gerisinde ikinci sıradaydı. Ama düzenlediğimiz şenlikler sonrası satışlarımız arttı. OMO, ev temizlik kategorisinde pazar şampiyonu oldu” dedi. Öte yandan OMO’nun tüketicilerin temizlik ve kirlilik olgusuna farklı bir bakış açısı getiren ‘’Kirlenmek Güzeldir’’ marka stratejisi çerçevesinde düzenlediği iletişim platformu sporOMO Çocuk Şenliği, Türkiye turuna devam ediyor. Mayıs 2004 tarihinden itibaren çıktığı 8 ili kapsayan Türkiye turunda 250 bin kişiyle buluşan OMO, şenliğin 2005 yılı yol haritasına Denizli, Mersin, Konya, Sivas, Ankara ve İstanbul’u ekledi.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT