BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Şirketlerden...

Şirketlerden...

Avrupa’nın 7. büyük lastik üreticisi ve dünyanın tek çatı altındaki en büyük lastik fabrikalarından olan Brisa, Lassa ve Bridgestone bayileriyle S. Petersburg’da bir araya geldi.



Brisa bayilerine 5 yıllık hedef Avrupa’nın 7. büyük lastik üreticisi ve dünyanın tek çatı altındaki en büyük lastik fabrikalarından olan Brisa, Lassa ve Bridgestone bayileriyle S. Petersburg’da bir araya geldi. 2004 yılının değerlendirmesinin yapıldığı, önümüzdeki 5 yılın hedeflerinin açıklandığı Brisa Bayiler Toplantısı’na 450 civarında bayi, 100’ün üzerinde şirket personeli ve misafir katıldı. 30 yıllık bayiler “Çınar ağacı” heykeli, 20 yıllık bayiler de Üstün Başarı Belgesi ile ödüllendirildi. Brisa, yeni yatırımlarıyla 2008 yılında 10 milyonun üzerinde lastik satış hedefine ulaşmak için yapılması gerekenleri de bayileriyle paylaştı. JSF taarruz uçağının gövdesi Kalekalıp’tan Çanakkale’de kurulu bulunan Kale Grubu şirketlerinden Kalekalıp, dünya havacılık tarihinde yeni bir dönem açan JSF (Joint Strike Fighter) ile müşterek taarruz uçağının parçalarını yapıyor. Uçağın gövde parçalarının yapımını üstlenen Kalekalıp, 1 yıl gibi kısa bir sürede parçaların imalatını sıfır hatayla üreterek, ilk parça sevkiyatını gerçekleştirdi. JSF projesinde ilk uçağın parçalarının teslimatı dolayısıyla Amerika’da bir tören düzenlendi. Teslim törenine Türkiye’den katılan tek şirket Kalekalıp oldu. Bu arada Kalekalıp Savunma Havacılık Direktörlüğü, Abu Dabi’de gerçekleşen dünyanın en önemli savunma fuarlarından IDEX’te de Türkiye’nin ilk özgün dizaynı 50 Kalibre Keskin Nişancı Tüfeğini sergiledi. Corendon’un hedefi iç turizm Hollanda’dan Türkiye’ye turist gönderen acenteler arasında yüzde 25 pazar payı ile birinci sırada olan Corendon, iç turizmde de iddialı. İç turizmde yabancı bir tur operatörü olmanın avantajlarını müşterilerine yansıtmayı amaçlayan Corendor yetkilileri, “Artık herkes tatil yapabilecek” sloganıyla yola çıktılar. Antalya, Bodrum, Alanya gibi turizm merkezlerindeki otel ve tatil köyleriyle anlaşan Corendon İç Turizm Müdürü Savaş Emre, “Fiyat ve kalitemizle bir numara olacağız” diyor. Mustafaların yeni tutkusu Mustafalar için” sloganıyla ilgi çeken Ülker Rodeo, farklı bir lezzet sunuyor. Nuga ve karamele batırılmış fıstıklarla sunulan bar Ülker Rodeo’da, güç veren özelliği de ön plana çıkarılıyor. Ülker yetkilileri, yeni çikolatanın çok sevileceğini, “Mustafalar, Aliler, Ahmetler, Hasanlar, Kemaller... Rodeo’yu çok sevecek. Ama görünen o ki Ayşeler, Laleler, Semalar, Gamzeler de Rodeo’nun lezzetine karşı koyamayacak” sözleriyle dile getiriyorlar. “Unilever Türkiye”de yapılanma Hızlı tüketim ürünleri sektörünün önde gelen şirketlerinden Unilever, global ve bölgesel organizasyon yapılanmasına paralel olarak Türkiye’de de atamalar gerçekleştirdi. Unilever Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi, Ev, Temizlik ve Kişisel Bakım Kategori Direktörü Mehmet Altınok, eski görevine ilave olarak Unilever Türkiye Kurumsal Sözcülüğü’ne getirildi. Yeni yapılanmada, şirketin Kurumsal Sözcü ve Gıda Direktörlüğü’nü yürüten Hakan Behlil ise Afrika, Orta Doğu ve Türkiye Gıda Kategorisi Bölge Direktörü oldu.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 96937
    % 0.34
  • 6.205
    % -1.01
  • 7.2628
    % -0.83
  • 8.1978
    % -0.23
  • 240.119
    % -0.78
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT