BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > ORKA’da hedef dünya markası olabilmek

ORKA’da hedef dünya markası olabilmek

Damat-Tween-ADV, Barcelona’da konsept mağaza açan ilk Türk firması oldu. Yıl sonuna kadar 8 mağaza daha açılacak.



GAZİANTEP - Uluslararası erkek hazır giyim markaları Damat, Tween ve ADV markalarıyla iddialı olan ORKA Group, yurt dışında mağaza atağını hızlandırdı. Dünya moda merkezlerinden Barcelona’da konsept mağaza açan ilk Türk hazır giyim firması olan ORKA Group, bu yıl sonuna kadar başta Kanarya Adaları ve Portekiz’de olmak üzere en az 8 mağaza daha açacak. ORKA Group Genel Koordinatörü Osman Arar, 3 haftada 1 mağaza açma stratejileri doğrultusunda 2005 yılında konsept mağazalar açmaya devam ettiklerini belirterek, “Uluslararası marka olma yolunda hızlı adımlarla ilerliyoruz” dedi. 200 bin euro yatırım Barcelona’da ilk Damat-Tween-ADV mağazasını 21 Mayıs’ta açtıklarını, francsing yöntemiyle faaliyete geçen mağaza için 200 bin euro yatırım yapıldığını belirten Arar, şunları söyledi: İspanya’da mağaza sayımız 7 oldu. İspanya’da kısa sürede tercih edilen bir marka haline gelen Damat, Tween ve ADV modanın yeni başkentlerinden Barselona’da açtığı bu mağaza sayesinde markalaşma serüveninde yeni bir sayfa açtı. Barselona, yılda 30-35 milyon turistin gezdiği önemli bir merkez.” 42 ülkede Damat Yurtdışında mağaza sayılarının 43’ü bulduğunu ifade eden Osman Arar, bu yıl Kanarya Adaları’nda 250-300 metrekarelik bir mağazanın yanı sıra Portekiz’in de aralarında bulunduğu farklı ülkelerde en az 8 mağaza daha açacaklarını bildirdi. Arar, ABD, Almanya, İspanya, Güney Afrika, Romanya, Bulgaristan, KKTC, Suriye, Rusya ve Türkmenistan’ın da aralarında bulunduğu 42 ülkede bulunduklarını belirtti. Yurt dışı ağırlıklı büyüme izlenecek Son mağaza atılımı ile hedefe ilerleyen ORKA, Damat, Tween, ADV olarak bundan böyle yurt dışı ağırlıklı büyümeyi planlıyor. Bu planlama sayesinde de ORKA Grup, 2005 sonunda ihracatta yüzde 40, ciroda yüzde 17-20 artış bekliyor.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT