BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > UPS’nin 2. dönem geliri yüzde 15 arttı

UPS’nin 2. dönem geliri yüzde 15 arttı

Uluslararası taşımacılık sektöründe hizmet veren milletlerarası şirket UPS, konsolide satışlarında yüzde 10.2 artış olduğunu bildirdi. Glabol küçük paket taşıma hacmi yüzde 6 artan şirket, her gün 841 bin ek pakete ulaştı. UPS Başkanı Mike Eskew, global küçük paket hacminin gelişmeyi, ikinci dönemde yüksek gelir artışını getirdiğini belirterek, “Bu UPS için önemli fırsatlar doğuruyor” dedi.



ATLANTA - Uluslararası taşımacılık sektöründe hizmet veren milletlerarası şirket UPS, konsolide satışlarında yüzde 10.2 artış olduğunu bildirdi. Glabol küçük paket taşıma hacmi yüzde 6 artan şirket, her gün 841 bin ek pakete ulaştı. UPS Başkanı Mike Eskew, global küçük paket hacminin gelişmeyi, ikinci dönemde yüksek gelir artışını getirdiğini belirterek, “Bu UPS için önemli fırsatlar doğuruyor” dedi. Şirketten verilen bilgiye göre, ilk 6 ayda 2.85 milyar dolar nakit para ve pazarlanabilir menkul değere ulaşan UPS, ilk 6 ayda 2.7 milyar dolar nakit girdisi elde etti. 2006 Amerikan Marka Mükemmelliği Ödüllerinde ‘ahlaklı bir sanayi lideri olarak ülkenin en başarılı ticari markası’ olarak nitelenen UPS, yılın ikinci çeyreğinde Şangay’dan İstanbul’a direkt hava servisine başladı. Ek uçuşlarla hızlı büyüme gösteren bazı Asya pazarlarında da büyüme gerçekleştirildi. Mali İşlerden sorumlu Scott Davis ise, 2006 yılında firmanın kâr artış hedefinin yüzde 11 ile yüzde 16 arasında olmasını beklediklerini belirtti. UPS, merkez ABD olmak üzere dünyada 200’den fazla ülkede hizmet veriyor.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT