BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Aytaç’tan ‘et shop’lar

Aytaç’tan ‘et shop’lar

Aytaç kuracağı ‘et shop’larla üreticiden halka paketlenmiş et satacak.



> Mustafa Sezer İSTANBUL- Aytaç, girdiği yeni kategorilerle et ve et ürünleri markasından gıda markası olma yolunda ilerliyor. Aytaç Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Levent Yıldırım ve Üretimden Sorumlu Genel Müdür Murat Erdem, Aytaç’ın 2007 hedeflerini anlattı. Levent Yıldırım, eti paketleyip kuracakları et shoplarda satacaklarını anlattı. Yıldırım, üreticiden halka direkt satış yapacaklarını vurgulayarak etin kuşbaşı, kıyma gibi ürünler halinde paket halinde satılacağını dile getirdi. Yıldırım, ayrıca Aytaç’ın 2005 yılında 200 milyon dolar olan cirosunu 2007 yılında 250 milyon dolara ulaştırmayı hedeflediklerini vurguladı. Yıldırım, ileri işlenmiş et ürünlerinde pazar ikincisi olduklarını sözlerine ekledi. Murat Erdem ise, Aytaç’ın artık bir et ve et ürünleri markasından ziyade gıda markası olduğunu vurgulayarak, “Şu anda 17 kategoride 500 çeşit üretim yapıyoruz. Su ve meyve suyundan, süt ve süt ürünlerine kadar çok sayıda alanda varız” dedi. Belçika’ya fabrika Levent Yıldırım, ayrıca bu yılın sonunda da Belçika’da bir üretim fabrikası kuracaklarını ifade etti. 10 milyon euroya malolan fabrikanın tamamlanmak üzere olduğuna işaret eden Yıldırım, “Burada et ve et ürünleri yapılacak. Avrupa’dan sonra hedefimiz Orta Doğu ve Asya ülkelerine de açılarak bu bölgelerde de pazara girmek” şeklinde konuştu.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT