BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Şekerbank’ta yeni dönem

Şekerbank’ta yeni dönem

Önümüzdeki 3 yıllık dönemde Türkiye’nin ilk 10 bankası arasında yer almayı hedefleyen Şekerbank, pazarlama iletişiminde yeni bir dönemi başlattı.



İSTANBUL (İHA)- Önümüzdeki 3 yıllık dönemde Türkiye’nin ilk 10 bankası arasında yer almayı hedefleyen Şekerbank, pazarlama iletişiminde yeni bir dönemi başlattı. Şekerbank, “Uzat Elini Türkiye” sloganıyla geçtiğimiz gün vizyona giren reklam filmleriyle yeni kampanyasını başlattı. Kuruluşundan bu yana 54 yıllık geçmişinde, Anadolu’daki yaygın şube ağıyla müşterisinin her zaman yanında olmayı amaçlayan ve 10 bölge müdürlüğü ile bölgesel düzeyde müşterilerine özel çözümler üretmeyi hedefleyen Şekerbank’ın bu özellikleri, yeni reklam kampanyasında vurgulanıyor.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 102459
    % 0.88
  • 5.6399
    % -0.71
  • 6.3294
    % -0.71
  • 7.0547
    % 0.08
  • 260.991
    % -0.06
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT